26 Temmuz 2009 Pazar

DURRRRR

Sen güçlüsün; yaparsın. Mutlaka altından kalkarsın. Halledersin.
Sana bişey olmaz, yüklenebilirim biraz daha.
Güçlüdür oooo, güçlüdür.
Bilirim.

Yapmayın be abiler ablalar. Güçlü falan değilim. Sadece içimde yaşadıklarımı sizlere anlatmıyorum. Çünkü öğrendim ki, her derdin çaresi de kendimde. Öyle zırt pırt ağlayıp, mızıldanmam. Zaten şöyle accık köşesinden dertlenecek olsam, daima karşımdaki benden dertlidir. Bu içimin acımadığı, vücudumda biryerlerin ağrımadığı anlamına gelmez. Biryerlerim ağrıyorsa ilacımı içmişşimdir. İçim acıdıysa Yüce Makama bildirmişimdir çoktaaannnnn. Benim içimde de hiç büyümemiş, habire düşen bir çocuk var. Dizleri düşmekten kabuk bağlamış. Kabuklarının üzerine yeniden düşüp, kabukları da kanayan. Laf anlamıyor ki velet. Düşse de, canı yansa da, kanlar aksa da devam ediyor yola. Dur diyorum. Bu sefer dur; yeter artık içim acıyor. Bayılsana sende herkes gibi. Belki etrafına insanlar toplanır da: aaa zavallı bayılmış, yorulmuş derler. Nerdeee, ne aklı ne kulağı ben de değilki.................O devam eder yoluna, kanaya kanaya, ağlaya ağlaya, yavaş yavaş, hızlı hızlı......................................
Küçük kız, yeter yalvarıyorum. Dur artık. Benim gücüm bitti. Herşeyi unutuyorum. İsimleri, yüzleri, olayları....Dur da bi soluklanalım. Güçlü olmak istemiyorum. İçim kabuk kabuk. Artık eskisi gibi ağlayamıyorumda. Yüreğim de kabuk tuttu desem, değil. Eskisinden çok acıyor. Seni incitmek istemiyorum küçük kız ama lütfen bi mola, hiç olmazsa bir süreliğine.
Yalvarırım.

17 yorum:

Zeugma dedi ki...

Harika yazmışsın ya gerçekten.Tamamen benim hislerimi aktarmışsın sanki..
O küçük kız bende de aynı yaramazlıkları yapıyor.Düşe kalka bir haller oldu. Dizleri aynen kabuk içinde ama dur durak bilmiyor.
Üstelik hep aynı yaşta..Arada uyusa da rahat etsem diyorum ama nafile..
Yüreğine sağlık Gugukum.Şahane yazmışsın...

sufi dedi ki...

Sen DUR derken bir yerlerde, ben de susma artık konuş diyorum.Benim de içimde hep susan bir çocuk var.O bendeki kocaman kadın sürekli konuşmak isteyen miniğimi azarlıyor.O küçük kız zaman zaman öyle patlıyor ki içine atmaktan, ondan çıkan ses koca kadını bile yerinden zıplatabiliyor, içine öküz kaçtı sanıyor o zavallı.Hepimiz isyanlardayız galiba. Hepimize selamet ola sevgilerimle.

guguk kuşu dedi ki...

zeugmacım, ninni mi söylesek acaba bunlara. Pek umutlu değilim ama. Milletinki habire uyurken bunlardaki enerji bitirecek beni. Ellerimle öldüreceğim onu. Ah bi yakalasam.....

guguk kuşu dedi ki...

alemsin be sufim, içine öküz kaçtı sanıyorsun ha, güldürdün valla beni. ama bu bağırış kabuslardaki bağırış gibi dimi, hani vaaz avaz bağırmaya çalışırsın ama bi türlü sesin çıkmaz...tam kabus işte. İsyan değil be sufim yakarıyorum, hemde kendime. Dur be bi kerede dur diye. Görme, duyma, anlama, affetme, sevme diye yalvarıyorum. geçgit herşeyin önünden öylece.....

Godsyndrome dedi ki...

Durunca mutlu olamıyor demek ki bu küçük kız, huzur bulacağı yere varana dek yürümek zorunda hissediyor kendini.

Evren dedi ki...

susmakla çığlık atmak arası bir yerlerde sıkışıyor yürek ve kulak hep aynı şeyleri duyuyor: güçlüsün sen...

oysa güçsüz olduğun nice zamanlarda bir tek senin bildiğin bir gerçek var ortada, o gücü nerden aldığın...

Gücünü tekrar bulman dileğimle...

beenmaya dedi ki...

sanırım benimki kayboldu bu aralar. ben aramıyorum, o da beni özlememiş ki döndüğü falan yok...

absalom dedi ki...

hehe

benimde içimde bi çocuk var.
ama benim ki gayrimeşru.

aram iyidir.
:)


o bana karışır...
ben ona karışmam...
geçinir gideriz gül gibi.

tavsiye ederim.

sufi dedi ki...

Guguk kuşum masal dinlemek istiyordun anlattım bir tane hem de guguk kuşlu.Okursan sevinirim sevgilerimle.

Belgin dedi ki...

Guguk kusum, icindeki kücük kiza "DUR" deme, o durdugu an, hersey duruyor biliyormusun, o uyudugu an insan ayakta ama komaya girmis gibi oluyor...
Bak benimki uyududa ne oldu, ben bombos kalakaldim, birak özgürce kossun, düssün varsin, ama uyumasin o tatli, kücük kiz..

öykü dedi ki...

Adı ustunde kucuk bı kız
dur desek te dınlemıyor..
Kosturmakla gecıyor sureklı hayat..

guguk kuşu dedi ki...

şöyle bir bakıyorum yorumlara sanki hepsi küçük kızdan yana:) peki godsi seni dinleyeceğim nereye kadar giderse absalomun dediği gibi onunlayım. çatışma yok.

guguk kuşu dedi ki...

benim küçük kız ikimize de yeter belgincim ortak kullanalım gel:)
mayacım aynen belgin gibi benimki hepimizinki olsun ne dersin, valla benimki fena inaat hepinizi halleder:)

guguk kuşu dedi ki...

ne bileyim öykücüm, koşturalım bakalım:)

Çınar dedi ki...

Guguk Kuşu'm ; Ne güzel dile getirmişin içindeki feryadı isyanı çocuğu...
Bırak ne isterse onu yapsın içindeki çocuk...

Sevgiler

guguk kuşu dedi ki...

amaaan be çınar zaten beni takan kim:)

Belgin dedi ki...

Gönder o zaman su kücük, yaramaz kizi bana, kostursun buralarda yagmurun altinda sirilsiklam olana kadar:))