22 Kasım 2009 Pazar

ŞEN OLA İZMİR ŞEN OLA

Gözünü sevdiğimin İzmirlileri, dtp (özellikle küçük harflerle yazılmıştır, bu da benim kınama politikam) konvoyuna gerekeni yapmışlar. Elleri, ayakları dert görmeye. Kadınlar cama çıkıp tencere çalmışlar, akıllarına sağlık. Normalde hiç televizyon izlemem, bu sahneleri tekrar tekrar izleyebilmek için bütün kanalları dolaştım. İzledikçe nasıl coştu içim. Nasıl da aralarında olmak istedim. Tek yürek oldum onlarla. Utanmaz çıkmış benim halkıma faşistler diyor, dönüp kendi faşistliğine bakmadan. Bu milletin de bir sabrı var, taşırmadan akıllarını başlarına alırlar umarım. Suskunluğumuz korkaklığımızdan değil efendiliğimizden, duyrulur. Efendilikte bir yere kadar!

10 yorum:

Vladimir dedi ki...

Bir İzmirli olarak bu tepkiden ben de gurur duydum. Yıllarca kendinden olmayana düşmanca davranan zihniyetin şimdi de yüzsüzce buralarda dolanmasına verilecek en güzel tepkiydi. Helal olsun.

guguk kuşu dedi ki...

Evet sevgili vladimir, kendi düşman ruhunu tamamen gözardı edip, kurban postu altında ve kardeşlik martavalları dilinde dolanıp duran bu şeyler bu şekilde özgürce dolanmamalı Şehit kanları ile sulanmış şanlı topraklarımızda Bu kadar hainlik yeter. Bence de helal olsun nasıl gurur duydum bilemezsin, hepsinin ellerinden alınlarından öpüyorum.

aa dedi ki...

halk -suskunluğu zaman zaman eleştirilmekle birlikte- her zaman elinden geleni yaptı. aklıselim içinde oldu, kimseyi ötekileştirmedi, kardeşlik hislerini korudu. ama yönetenlerin on yıllardır süren hataları(?), sonunda cini lâmbadan çıkardı. içine de kolay kolay girmez artık bir daha. böyle bir gerçek var ne yazık ki ve malûm kılıç gibi ensemizde olacak her daim. saygı, sevgi, vd. eyv..

guguk kuşu dedi ki...

ne güzel böyle karşı cevaplar almak, yeni yeni yüzlere merhaba demek. Haklısın Türk Milleti ağırbaşlıdır, sevgi doludur, sabırlıdır ama boğazımızdaki el nefesimize geçit vermez oldu. Ama, bunlar dokunlmayacak olana dokundular, kılıç bir kere kınınından çıkmayagörsün. Allah Türkün yardımcısı olsun dostlar.

Belgin dedi ki...

Ben göremedim ama, bir Izmirli olarak yazdiklarini okuyunca gurur duydum:)
Allahim hepsine akil fikir versin..
Öpüyorum seni güzel kusum:)

guguk kuşu dedi ki...

valla belgincim, mutlaka izle, içinin yağları erir inan, deşarj olursun.

Çınar dedi ki...

Nasıl da aynı şeyleri hissetmişiz. Ben de orda olmak istedim bu sabah görüntüleri izlerken. İşte dedim İzmir, Gavur İzmir.Taşına toprağına insanına kadınına yakışanı yaptı haine düşmana gereken tepkiyi kendine yakışır biçimde gösterdi.

İnsanca, kürdüyle türküyle alevisiyle rum ya da yahudisiyle kardeşçe yaşarken birileri(!) bizi birbirimize düşürmek için ne gerekiyorsa yapıyor. Bu oyuna gelmemek için mantıklı ve sağduyulu olmak gerektiğinden yana düşüncelerim, ama bu kadar da bir ulusun üstüne gelinmez ve en hassas en kutsal değerleriyle bu kadar da oynanmaz eğer oynanıyorsa da bu kadar sessiz kalınmaz kalınamaz...

Sevgiler

Sibelbek dedi ki...

Evde "helal olsun" nidalarıyla, coşkuyla izledik bu haberleri, çoştukça coştuk! :)))

sufi dedi ki...

Tam da yanıbaşımızda oldu olaylar.Ama haberleri onca abartmayı seven TV bu sefer İzmir haberlerini es mi geçti ne diye düşündüm ben de.İzmir'e kendi yandaşlarını almadan sokulamıyorlar artık.Ben de gururluyum İzmir'li olmaktan sevgilerimle güzel kuşum.

guguk kuşu dedi ki...

Dimi Ya tibetin annesi, zıplayacak halim olsa zıplardım ben de valla. amma yüreğim zıp zıp zıpladı içerde.
Haklısın Çınar, ne demek Gavur İzmir. Onu diyenlerde görsün şimdi. İzmir, Ardahan, Adana hepimiz Türk çocuklarıyız.
Heyt be sufim ne şanslısın, doya doya seyretseydin en canlısından. bence yeterince göstermediler televizyonda, başka bişey olsa tuzlar tuzlar önümüze koyarlardı.