19 Ocak 2010 Salı

CANIMA


Bakıyorum, gülüyorsun, yanakların tombiş tombiş:D
İzliyorum, yerinde duramıyorsun, hızlı hızlı bulaşıkları yıkıyorsun.
Eğilip, bebekle konuşuyor, ona bizleri anlatıyorsun,
Valsler bulup dans edip beni eğlendirmeye, rahatlatmaya çalışıyorsun.
Dokunuyorum, sıcacıksın.
Göğsüne dayandığımda kalbinin tık tıklarını duyuyorum.
Bilgisayarını kurcalarken, seni uzaktan izliyorum.
O sinirli sinirli, dikkat kesilmiş,
Dudak büzüşüne gülüyorum.
Kazağını kaldırırken kokluyorum.
Aynı sen gibi kokuyor.
Bazen dırdırcı oluyorsun,
Gülüyorum, az sonra geçecek biliyorum.
Belki de haklısın dırıldanmakta.
Sonra karabasanlar üşüşüyor.
Ya atlatamasaydın,
Neredeyse 8 ay olacaktı,
Diyorum ve daha ötesine gidemeden duruyorum,
Düşüncesine dayanamıyorum.
Gözlerime, burnuma, boğazıma, vücudumun her noktasına acı hücüm ediyor,
Korkular başıma üşüşüyor.
Akan gözyaşlarıma engel olamıyorum.
Şükürler ediyorum, burdasın, yanımdasın, bizimlesin.
Bütün bunları düşünmem birkaç dakikamı almıyor bile.
Ama biliyormusun seni ne çok seviyorum,
Peki anlatabiliyormuyum, gösterebiliyormuyum
Sen benden ötesin benim için
Neşemsin, gücümsün, elimsin, ayağımsın
Yaptılarını hissetirmeden yapanımsın
Sen, sen..
Benim için....
Öyle.....
Bir tanımlama bulamadığım, adını koyamadığımsın

Rabbim seni korusun

9 yorum:

Ece dedi ki...

MERHABA GUGUKUM:)NASILSIN
AHHH SEVGI AHH SEVMEK...SANIRIM DUNYANIN EN GÜZEL DUYGUSU
BENDE BIR ZAMANLAR SEVMEKTEN KORKUYORDUM SEVMIYORDUM AMA ERKEN ATLATTIM CUNKU KAYBETME KORKUSU VARDI BENDE SEVMEYEYIM KI KAYBEDINCE ÜZÜLMEYEYIM BUNU DUSUNDUGUMDE 14 YASIMDAYDIM:)
SIMDI OYLE MI ASLA KORKMUYORUM CUNKU BILIYORUM KI SEVGI INSANI DAHA GUCLU KILIYOR VE DAHA SAGLAM YAPIYOR ...
AMA.....
SANA BIR SIR VEREYIM Kİ ARTIK SIR OLMAKTAN CIKACAK:)
ANNEMI GORDUM RÜYAMDA KORU GORDUM UYANDIGIMDA SIRILSIKLAM OLMUSTUM ABLAMA ATTIM KENDIMI DEDIM ABLA ANNE BU SENE OLECEK EN UZUN 6 AY VAR BIR DEFA HASTALANACAK KURTULACAK AMA BIR DAHAKINE KURTALMAYACAK,ANNEMDE AYNI MAHHALLEDE OTURAN OTEKI KIZ KARDESIMLE BALKONDA KAHVALTI YAPIYORDU .BENI CAGIRDI GITMEDIM VE ONDAN SONRAKI GUNLERDE GITMEDIM 10 GUN RAHAT GITMEDIM CUNKU GIDINCE AGLAMAKTAN KORKUYORDUM VE GERCEKTENDE DEDIGIM OLDU 5 AY ICINDE KALP KRIZI GECIRDI EVE GELDI KALBINE STEND TAKILDI ONDAN SONRAKI ZAMANDA SON 4 GUNU KOMADA GECIRDI BENDE HEP KENDIMI LANETLEDIM BENIM YUZUMDEN DEDIM
INAN KI HAYATIMDA O KADAR DUA ETMEDIM O GUNLERDE DUA ETTIGIM KADAR...
AMA KOMADAYKEN YANINA ZOR BELA GIRDIM DOKTOR SENI DUYMAZ DEDI BEN İSE ANNEMLE KONUSTUM ODA BACAGINI SALLADI ÖZÜR DILEDIM O RUYA ICIN VE ONU ÇOK SEVDIGIMI DEFALARCA SOYLEDIM DISARI ATTILAR BENI
YOGUN BAKIMIN KAPISINDA YIGILDIM KALDIM
UZUN OLDU BEE AFFET GUGUKUM...
SIMDI PISMANIM HEMDE NE PISMANLIK KESKE DAHA FAZLA ZAMAN GECIRSEYDIM BAK SIMDI ISTESEMDE GOREMIYORUM ANCA VIDEO KAYITLARI VE RESIMLERI VAR ...KORKMAK COZUM DEGILMIS ANAMI ÇOK OZLUYORUM VE BABAMI IKISIDE KUCAGIMDA ÖLDÜ IKISIDE BANA DUSKUNDU 8 KARDESIN ICINDEN BU NASIL KADERDIR?
SEVGILER KENDINE IYI BAK
ALLAH SEVDIKLERINI SANA BAGISLASIN SENDE KORKMA ÜZÜLME VE KENDINIDE SEVDIKLERINIDE OYLE MUTLU ET KI HAYATIN BOŞA GITMESIN BAZEN ZOR OLABILIYOR AMA ACIYLA PİŞTIN MADEM YAPABILIRSIN,BU DUNYADA KUM TANELERI GIBIYIZ VE SORUNLARIMIZ DA DAHA UFAK HIC BIR SEY ICIN KIMSEYI UZMEYE DEGMIYOR

guguk kuşu dedi ki...

ahhh ececim, bu lanet suçluluk duygularını babam ve babaannemde ben de yaşadım. o kadar içim acıyordu ki, durmadan ağlıyordum. sonra etrafımdakileri rahatsız etmemek için perdelerin arkasında ağlamaya başladım. Allahım ne kadar da bencilmişim. bunu görmek insanı paramparça ediyor. Biryerde okumuştum tanrı insanı, kişi ancak kendini affettiğinde affedermiş. neyaptıysam olmadı, kendimi affedemedim. bulabildiğim tek yol şuydu: onlara yaptığım yada yapmadığım şeyleri başkalarına yapmamaya çalışacaktım. ,şe en yakınlarımdan başladım. daha sabırlı ve anlayışlı olmaya çalıştım. hala katedilecek çok yol var. yaklaşık 8 ay önce eşim kalp krizi geçirdi. hayat ayaklarımın altından çekildi, kalakaldım öylece boşlukta. zaten annemi, babamı babaannemi dedemi kaybetmiştim. herşeyim o benim. yüce tanrım beni bizi bu acıdan korudu. onu bize bağışladı. ve hemen ardından bir bebek geldi hayatımıza, şuan neredeyse 7.5 aylık hamileyim. tüm bunlar rastlantı olamaz.
işte böyle sevgili ece. kendine çok iyi bak.

Ece dedi ki...

KAHVALTI YAPTIM YAZAMADIM:)
ALLAH ESINIDE BEBEGINIDE SANA BAGISLASIN SENIDE ONLARA, HAYIRLI DOGUM OLSUN YEGENIMI MERAK ETTIM SIMDI :)OMRÜ UZUN ANAYA BABAYA HAYIRLI EVLAT OLSUN INSALLAH.AMİN.
KENDINI SUÇLAMA VE HERSEY NASIL OLMASI GEREKIYORSA OYLE OLUYORO ANKI PSIKOLOJI VE HAYAT SARTLARI VE DUSUNCE ONU GREKTIRIYORDUR OLMUSTUR ...
KENDINE IYI BAK GUGUKUM...YEMENE İÇMENE DIKKAT ET EMİİİİ YEGENIME IYI BAK...

Ece dedi ki...

VEE PERDE ARALARINDA AGLAMA HER BUNALDIGINDA BEN BURADAYIM GUCUM YETTIGINCE ELIMDEN NE GELIRSE BAK ARTIK ANNE OLACAKSIN VE BEBEGININ VE ESININ SANA IHTIYACI VAR BENCE ARTIK VAZGEC VE TAMAMEN DEGISECEK OLAN HAYATINI YAŞA ARTIK HAYATIN TAMAMEN DEGISECEK VEE HAYATIN YENI BASLIYOR SENIN EMIN OL BEN YAŞADIM SANADA SOYLUYORUM...ÇOK GUZEL BIR HAYAT VAR ONUNDE GECMIS ARTIK GERIDE KALDI IYISIYLE KOTUSUYLE VE SANA BI BACI TAVSIYESI BOL BOL DUA OKU SAHIDEN RAHATLIYOR INSAN ,BUNDAN 3 SENE ONCE BANA DUA OKU DIYEN LERE BEN HADII LENNN DIYORDUM AMA YANILMISIM ÇOK UÇMADIM AMA OKUDUM IYIDE GELDI NORMAL BI YAŞAMIM VAR ARTIK BEN UZAGA GELDIM BURASI BANA IYI GELDI SEN ESINE VE BEBEGINE SIGIN VE ISTEDIKLERINLE GORUS KONUS ISTEMEDIKLERINLE BIR ARAYA GELME SIMDI EZBERE YAZIYORUM KENDI YAŞADIKLARIMDAN SENIN AKRABALARIN BELKIDE FARKLIDIR AKRABA DEDIKLERIM KUZENLERIM VE YEGENLERIM V.S
SEVMIYORUM BEN .
SEVGILER....CANIM

guguk kuşu dedi ki...

sevgili ece öncelikle iyi dileklerin için çok teşekkür edrim. biliyormusun bu benim 3. çocuğum, daha doğrusu 3. kızım, 40 yaşındayım ve diğer kızlarım 13 ve 15 yaşında. yıllar sonra bu küçük hanım bize katılmayakarar verdi.:D
biliyormusun benim kimse ile problemim yok, derdim hep kendimle oldu. elbette hazzetmediğim insanlar var. bazılarını hayatımın dışına çıkardım, bazılarına mesafe koydum. artık üzülmüyorum, bu benim dönüşümüm oldu, hayata bakış açımı değiştirdi.

sufi dedi ki...

Guguk kuşum ve canısı dilerim hep böyle sıcacık sevgi dolu yaşamın içinde bütünlüklerini ve sevgilerini ebede kadar yüreklerinde taşırlar.Sevgilerimle.

guguk kuşu dedi ki...

canım sufi, amin diyorum yürekten.

Ece dedi ki...

HATLAR BOZULDU BI TURLU NETE GIREMEDIM :)
GUGUKUM BENIMDE DERDIM HEP BENIMLE OLDU VE HEP KENDIMI CEZALANDIRDIM,KENDIMCE IYI YAPTIM KIMSEYE ZARARIM OLMADI OLAN KENDIME ,AMA SEVDIKLERIME GORE HAKSIZLIK ETMISIM...
ALLAH TUM COCUKLARINI SANA BAGISLASIN BENIMDE 2 OGLUM VAR 18 VE 11 YASLARINDA BENDE 35 YASINDAYIM
KUCUK HANIMLARA SEVGILER GOZLERINDEN OPERIM
YENI GELECEK KUCUK HANIMINDA BURNUNDAN OPERIM FINDIK GIBIDIR SIMDİ:D
KENDINE IYI BAK HERSEY GONLUNCE OLSUN...

guguk kuşu dedi ki...

vayyy be ece, 18 yaşında oğlun var ha, dur hemencik bi parmak hesabı yapiim, hımmmm, 17 yaşında annemi oldun sen, zordur be iki oğlan:D
güçlü kadınsın vesselam:D