22 Ağustos 2011 Pazartesi

TEK AYAKLI ÇORAP CANAVARI

Artık eminim bizim evde bir çorap canavarı var. Çorapları yok ediyor. Ve bir daha o çoraba asla ulaşamıyorsunuz. Her yeri aradım, yatakların altlarına kadar....yok. Bulmaktan ümidimi kestiğim gün karar verdim. Bu evde bizim çorapları kaçıran bir çorap canavarı yaşıyor. Ama anladımki bu canavarın tek ayağı var. Çünkü çorapların bir teki kayboluyor.....Yahu ikisini birden alıp gitse daha çok sevineceğim. En azından farkına varmayacağım bu kadar kaybolan çorapların.
Sevgili Tek Ayaklı Çorap Canavarımız (bunu onu ne kadar bizden kabul ettiğimizi belirtmek için yazdım):
Fadimenin bizim eve gelip çalışmasıyla başlayan, çorap kaçırma faaliyetlerini artık ailecek kabullendik. Çorabın tekini bulamayınca diğerini de çöpe atıp, yeni bir çorap alıyoruz. Sen istersen, çorapları çift çift götür. Belki senin gibi bir başka tek ayaklı bir canavara hediye edersin diğerini.

6 yorum:

Vladimir dedi ki...

Aynı dert bizde de var nereye gidiyor belli değil. Bir soru sorasam. Çorapların sağ teki mi sol teki mi kayboluyor?

(bu soru da günün fıkrası olsun) :D

guguk kuşu dedi ki...

he he vladimir yazıyı yazarken aynı şey benim de aklıma takıldı valla...dur eve gidince bi bakiiim, biz bu hikayeyi devam ettirelim, ne dersin?

Ebru dedi ki...

Yıkarken fermuarlı bir torbaya çift halinde yerleştirmekle o sorundan kurtuldum ben:)
Seslenişin çok hoş.

guguk kuşu dedi ki...

iyi de nehir idacım, evde bir yardımcımız (aslında ona zorlaştırıcı mı demek lazım bilemiyorum) var, ortalığı toparlıyor. yani herşeyi ben yapmadığım için kontol edemiyorum.

Fortunata dedi ki...

Güzel şarkıymış:))) Teşekkür ederim! Yağmurlar başladığında tekrar dinleyeceğim.

guguk kuşu dedi ki...

hay allah sen yanlış şarkıyı dinlemişsin, ama demek kısmet buymuş... ben ana sayfadaki , sound of my soul başlığı altındaki, you tube bağlantısını kastetmiştim, yani bloğu açtığunda çalmaya başlayan, yani 3 doors down:D