29 Eylül 2011 Perşembe

GÜLÜMSE...E HADİİİİİ


Seviyorum....
Güne güzel başlayanları,
Ne kadar uykusuz olursa olsun, hadi bakalım, kalkalım hele, rastgele deyip,
Elini yüzünü yıkadığı suyla o ataletten arınabilenleri.
Sabah sabah gülen bir yüzle günaydın diyebilenleri,
Onca acıyı, yanlışlıkları biliyor olmasına rağmen,
Güzel şeylerden konuşabilenleri,
Kapınızı açtığında dudağında hep bir gülümseme,
Gözlerinde yaşama enerjisi olanları.
Seviyorum....
Problemlerin içinde kendini kaybetmeyip,
Tünelin ucundaki ışığı takip edenleri.
Ellerinden geleni yapıp, yine de olmadığında,
Vardır bunda da bir hayır diyebilenleri.
Başına gelenlr için sürekli etrafını suçlamayanları,
Cümlelerine devamlı "ama" ile başlamayanları,
Seviyorum.....
Yüreğindeki acıları gözlerinden okuyabildiğim halde,
Acılarını kendilerine yakıt etmiş,
Yaşama tutunmuş,
Başkalarına merhem olmaya çalışıp acılarına rağmen gülebilenleri.
Seviyorum....
Sabah sabah mızıldanmayanları,
Ayaklı kötü haberler gazetesi gibi olmayanları.
Seviyorum,
Klinikte çalan şarkıya ayağıyla tempo tutan hastaları.
Kendi kendine şarkı mırıldanarak gezinen öğrencileri.
Ağız köşeleri yukarı kıvrık insanları.

1 yorum:

Ebru dedi ki...

Günaydınnnn.
Becerebildiğim tek şey güne iyi başlamak. İşe gelince 'günaydın gençlerrrr naberr' diye bağırıyorum yeni başlayanlar olursa şaşkın bakıyor eskiler alıştı.
Sabah ümitli oluyorum gece dibe vursam da:))