17 Ekim 2011 Pazartesi


Bu şarkıyı dinlerken yeni çıkmış bir makaleden öğrencilere ders notu hazırlıyordum. Biran aklımdan şu düşünce geçiverdi: üfff ne güzel olurdu, evde, bu şarkı eşilğinde bu akademik çalışmalarımı yapabilseydim....
Sonra düşündüm yeniden, komik dedim, mutluluklarımızı böyle sınırlamak, birşeyle bağıntılamak. bu şarkıyla ya da şarkısız evde fatma pınarı izlerken de mutlu olmuyor musun? kaybedilen birşey yok, kazanılacak, peşinde koşulacak da.........
Mutluluk zaten farketmiyor olsak da içimizde, biz onu arayıp dururken, büyük bir umutla bekliyor, bak burdayım, şşttttttt, içeri bak, hadiiiii diyor sabırla. Mutluluk gelip, giden, eksilen yada artan birşey değil, var olan bir şey. Hep orda olan.
Akşam nescafem yanımda, müziğim kulaklarımdan yüreğime yola çıktı bile, hava karardı, eve gidip yavrularımı besleyeceğim, bana anlatacakları şeyleri vardır mutlaka, hatta fatma pınarın bile:D
Sevgiyle kalın.

1 yorum:

Ebru dedi ki...

Anlatacak şeyleri hiç bitmesin onların hep dinleyelim can kulağıyla.
Onca şeye bakarken görmüyoruz kendimizi içiyle dışıyla. Tempoyu yavaşlatmak lazım belki de hızlanmak bilmiyorum ama daha sık bakmak lazım iç'e

kucakladım gittim. Fatma Pınarı da:)