10 Ekim 2012 Çarşamba

Yağmur by Nilüfer on Grooveshark

Kimbilir yağmuru seven bir sürü kişi vardır, kimileri de sevmez. Ama ben daha bi çok severim Yağmuru..öyle ki ömrümü hep Onunla geçirmeye yemin etmişcesine..... Dün Yağmurumdan gelen bu güzel hediye nasıl da mutlu etti beni, nasıl da biranda üniversite yıllarıma ışınlandım. Yağmurda ve hatta karda el ele gezmelerimize, banklar da buz gibi soğukta hiç üşümeden oturuşlarımıza.......

Yıldızsız, ıssız gece, yalnızız caddelerde
Bir Yağmur bir de Ben
Uykularda kumrular
Bir ipek mendil gibi
Islandı sessizce
Yağmurda ellerim....

Yağmurun Elleri by Yeni Türkü on Grooveshark

Bu da benden Yağmur'a olsun.....

4 yorum:

Vladimir dedi ki...

İşe giderken ıslanmayı hiç sevmezdim ama onun dışında severim yağmuru.. Şarkı da tam uymuş epeydir dinlememiştim.

guguk kuşu dedi ki...

bense ıslanmayı çok sevecek kadar sevdiğim içindir ki ismi Yağmur olan bir eşim oldu:)

Uma dedi ki...

ne guzel :) cok romantik olmus bu post masallah kirkbir kere, Allah gani gani ASK yagdirsin ustunuze o halde :)

guguk kuşu dedi ki...

:) he he