9 Aralık 2011 Cuma


Bu video da KuBaBa dan
Gün olmuyor ki harika bir blogla tanışmayayım, harika bir müzikle kulaklarım bayram etmesin, muhteşem bir görsele hayran olmayayım, inanılmaz güzellikte bir kitabın arka kapağını okumayayım, yüreğe işleyen bir filmin fragmanını görmeyeyim, biryerlerde hah işte bu diyebileceğim bir cümle okumayayım, hayrettten ağzımı açık bırakan bir çiçeği koklamayayım, onu mıncıklamak isteyeceğim harika bir kediyle selamlaşmayayım, sararmış yapraklarını özgürce tereddütsüz toprağa salıveren bir ağaçla birbirimize göz kırpmayalım, burnuma damlayan ilk yağmur damlasına şaşırmayayım, gözündeki af dileyişi gördüğüm birini affetmeyeyim .....
TANRIM,  kıvırcık saçlı, büyüme özürlü kız yine kapında bu sefer sadece seni öpmek için.
Görsel: http://obsessionsandbadhabits.tumblr.com/

12 yorum:

sufi dedi ki...

Büyüme özürlü kıvırcık saçlı kızı bu kez de tanrı öpsün dilerim.Tontini.

guguk kuşu dedi ki...

yanağımı uzattım bekliyorum zaten sufim

Unknown dedi ki...

bugün ebru hanımla anlaştınız da mı sevdiğim şeyleri yayınlamaktasınız hatun:) bu grubun iki üç sene önce çıkardıkları antakya diye bir albüm var. dinle bayılacaksın:) ay kiss yu....

guguk kuşu dedi ki...

kedişim gönüller bir gönüllerrrr, hemen dinleyeceğim, mucckkk

Farklı Düşünce dedi ki...

'Hah işte budur!' dediğin iyi bir ruh hali yaratıyor.Uzun zamandır aramışsın,hiç olmadık yerde bulmuşsun.Ama etkisi kısa oluyor.Başka bir 'Hah işte budur!' dedirtecek birşey arıyorsun.

guguk kuşu dedi ki...

eğer aramıyorsan ve aramadığın, uğraşmadığın halde önüne çıkıvermişse o anda zaman duruyor, yatay zaman duruyor yani, başka bir boyutta algılıyorsun o şeyi, kendini ve evreni. elbette bitiyor. eğer buna bağımlılık oluşturmazsan bir yenisini ve belki daha iyisini bulma saplantısına kapılmassan, çiçekten çiçeğe konan arı gibi keyifle uçuyorsun evrende. gelmene sevindim.
beklemeden ve ummadan bulduğum duyumsadığım herşeyi bir mucize, büyü tadında yaşadım. artık hayallerim yok ilk başta bu bana negatif birşey gibi gelse de süreç içerisinde öyle olmadığını anladım. ben planlardan hoşlanmıyorum beni yoruyor. bunun yerine önüme sunulanı en objektif hali ile görüp en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyorum.
ve bunları burda paylaşmayı seviyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bloğun ne kadar güzelmiş, bak ben de geç fark ediyorum güzel blogları, artık gelirim sayfana :))

guguk kuşu dedi ki...

hayat izlerim beğenmene sevindim. geç diye birşey yok zamanı gelmiş sadece. herzaman beklerim.

özii dedi ki...

hayatın en güzel yönlerini ele almışsın ama bazen nasıl oluyorda hiç birini bile fark etmiyoruz. Her zaman bunları hissedip fark etmek dileğiyle Guguk kuşum...

guguk kuşu dedi ki...

BELKİ DE SADECE BUNLAR GERÇEK BENİM İÇİN GERİSİ FASA FİSO ÖZİİCİM.

özii dedi ki...

haklısın hayatın gerçeği bunlar , biz takıyoruz önemsiz ıvır zıvırı , kendimizi üzmek hoşumuza mı gidiyor bazen bilmiyorum ;)

Burada olduğuna sevindim , kocaman öpücükler o güzel kızlarına :)

guguk kuşu dedi ki...

CANIM ÖZİİ, GÖRMEK O KADAR KOLAY OLSAYDI HERKES GÖRÜRDÜ VE O ZAMAN BURASI İMTİHAN DÜNYASI OLMAZDI. SIK SIK HATIRLAYABİLECEĞİMİZ İP UÇLARI BULMALIYIZ. MESELA GÜZELBLOG DOSTLUKLARI GİBİ. SANA BİR ADRES VERİYORUM MUTLAKA GİT ORAYA BEN BAYILDIM
http://syng.tumblr.com