5 Aralık 2011 Pazartesi

ÖDÜL MİMİ

beni ödüle layık görmüş. Kendisine teşekkür ederim. Hemen başlayalım o zaman. Sevgili Sestod'un teşekkürlerle linkini veriyorum: http://kitapcaybattaniye.blogspot.com ve kendim hakkında 7 gerçeği paylaşıyorum:
1-şu sıralar vakit bulamasam da (malum fatma pınar) kitap okumak en büyük zevkim.
2- müziksiz bir hayat düşünemiyorum.
3-kendimi bu dünyada yabancı hissediyorum.
4-fazlasıyla dürüstüm.
5-samimiyetsizlikten iğreniyorum.

6-mızmızları öldürmek istiyorum.
7-doğaya aşığım, birgün ormanda kaybolmayı hayal ediyorum.

Bu güzel mimi size yolluyorum:
1-Deniz'den Gelen
2-öykü
3-ozgurtamsen



6 yorum:

Ebru dedi ki...

Kuşumm teşekkür ederim ben ancak hafta sonuna doğru yanıtlarım yarın yine hastane:((
Öptüm sarıldım.

parka dedi ki...

olayı yerine getirdim şşşşt :)))

Unknown dedi ki...

:) Hakkımızdaki yedi gerçeği mi paylaşıyoruz:)))) Offf of:)

guguk kuşu dedi ki...

kuzum sen iyileş yeterki.
karakalem ve kediş en çok sizin hakkınızdaki gerçekleri merak ediyorum.

ezgi dedi ki...

sevgili guguk kuşu,
teşekkür ederim;)
kendini kısa ve öz anlatmışsın, ben neler yazsam ki? :)

Unknown dedi ki...

Madem merak ediyorsun; al yazdım yazdııımmmm :)