6 Mart 2012 Salı


EN BÜYÜK ERDEM TÜM EVRENİ YÜREĞİNDE KABULLENMEKSE EĞER BEN BUNA VARIM.


7 yorum:

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

Kuşum, senin kafanı kim bozdu ki böyle? Bazen herşeyi olduğu gibi kabullenmek çok zor be kuşum... Hadi bir arkana yaslan, derin bir oh çek, bi de kahve söyle bu güzel notaların yanında :)

Sevgiyle kal... ama koşulsuz sevgiyle...

guguk kuşu dedi ki...

BENİM KAFA BOZULMAYANLARDAN DEFTERCİM...NOTALAR İNSANI NASIL DA ALIP GÖTÜRÜYOR, Dİ Mİ?

parka dedi ki...

:)))) allah iyiliğin versin senin. sen beni okuma sana iyi gelmiyor anlaşıldı canım arkadaşım benim :))))) kız böyle içleneceğini bilseydim, valla yetişkinlere özeldir ibaresine ek birde bekaret kemeri taktırırdım bloğun girişine. sıkma canını özür diliyorum senden. :)))) bak ya nelerde yazmış çizmiş. söz enin hatrın için bile olsa sezenin gülümseyi dinleyceğim şimdi. günün güzel olsun canım arkadaşım tekrar özür dilerim. tekrar tekrar.

guguk kuşu dedi ki...

KÜÇÜK ÇOCUKLAR KOLAY İÇLENİR KARA KALEM:d ÖZÜR NE DEMEK, BEN SENİ ZATEN BÖYLE TANIDIM BÖYLE KABULLENDİM. EH SEZENİ DE DİNLİYORSAN BENİM İÇİN ZATEN SORUN YOK:d GÜNÜM ŞİMDİ DAHA GÜZEL OLDU.

parka dedi ki...

hazır ol bu gün tüm sayfam sana ait benim güzel yürekli polyanam. hep pozitif düşünecem bu gün söz. ilk senin şarkınla başladım. şimdi biraz süsleme zamanı sayfayı :) hatta diyorum ki bana sana ulaştırabileceğim bir adres ver, şu ukala adamın imzalı bir kitabından, bir de küçük süpriz hediyesini gönderebilsin. ama isterdimki sana koskocaman bir buket nergis göndereyim. gülümse tamammı. dayanamam arkadaşımın benim yüzümden üzülmesine. kimse üzülmesin artık. söz değişecem, olumlu şeyler yazamasamda bir süre ara veririm. aşk şiirleri falan gibi uğraşırım işte. neyse ben kaçayım zira hala kahvaltı yapmadım, çok açım. kendine iyi bak deli kız :))

guguk kuşu dedi ki...

HAY ALLAH, GÖZLERİME İNANAMIYORUM DESEM,,YAV NOOLDU SANA BÖYLE, AMA NE OLDUYUSA İYİ OLMUŞ...HEP BÖYLE KAL SAKİN VE HUZURLU

guguk kuşu dedi ki...

BEN YÜREĞİNDEN GÖNDERDİĞİN NERGİSLERİ VAZOYA KOYDUM BİLE GERİSİNE HACET YOK. KENDİNİ SUÇLU HİSSETMENE DE BUNA NEDEN OLDUYSAM BEN ÖZÜR DİLERİM. BENDEN DUYDUĞUN CÜMLELERİ ASLINDA SANA SÖYLEYEN EVREN: SAKİN OL, HERŞEYİ YAPAMAZSIN, HERŞEYİ DÜZELTEMEZSİN YAPAMIYOR OLMAK ACİZLİK VEYA SUÇ DEĞİL DİYOR EVREN SANA BELKİ DE....