21 Mart 2012 Çarşamba

VLADİMİR İÇİN :D

4 yorum:

Vladimir dedi ki...

Aaaa !! Çok şaşırdım, çok teşekkürler. Bir günde iki yeni isim keşfettim sayende. Bu şarkı başladığında adamaın vokalini "the fray" grubunun solistinin sesine benzettim, sonra kadın vokali de girdi. Güzel bir şarkı şimdi google google dolanıp öğrenirim bunları ben. Çok teşekürler.

guguk kuşu dedi ki...

dance me to the end of love ve falling diye seslendirdikleri iki şarkı var ki........içmeden kafa bulursun:D
bak ben de fray grubunu bilmiyordum:D,izmire selamlar

Vladimir dedi ki...

O şarkıları da buldum, çok güzel. The Fray'ın "How To Save A life" diye bir şarkısı var onu çok beğeniyorum. Youtube da bir kaç versiyonu var hepsi de güzel. Teşekkürler :) İxmir'den de selamlar.

guguk kuşu dedi ki...

yerçekimine itiraz eden saçlar:D ne güzel tarif bu böyle, dublor,

sevgili dublor bu blogger acaip bişey bazı yorumları yutuveriyor ben de kendim yeniden yazdım yorumunu.
kıvırcık saçları seviyorum, ben de kıvırcık sayılırım, reaktif biri değilim ama genelle uyum sağladığım pek söylenemez o normal dedikleri sklanın içinde hissetmiyorum kendimi, kıvırcık saçlar bana doğallığı kendiliği anımsatıyor