24 Aralık 2012 Pazartesi


İşte böyle yağsın.

Romance for Violin and Orchestra in F Major, Op. 50 by Badische Staatskapelle Karlsruhe, Curt Cremer, Susanne Lautenbacher on Grooveshark

 Sevgili kar, Türkiyeyi terk etmeden önce bi de bizim buraya bir uğrayıversen. Haftalardır seni bekleyen bir minik var burda, adı Fatma Pınar. Hergün kim bilir kaç kere:
"Anne, hava çok soğuyacak, kar yağacak, biz seninle kardan adam yapacağız. Böyle böyle yuvarlayacağız, poposu daha büyük olacak. Sen bana evden havuç vereceksin burnuna takacağız, gözlerine kömür koyacağız, atkıyı boynuna dolayacağız, başına şapka da koyabiliriz. Aaaa süpürgeyi unuttuk, dur getireyim (hayalen getirip) tamam oldu işteeeee" diye hayallerini anlatıyor. Bazen arzusu o kadar büyüyor o kadar büyüyor ki anne bugün kardan adam yağacak mıııııı bile diyor yavrucuğum.
Bir de bu yetmez gibi evde bir lise 1 öğrencisi varki, kar yağacak okul tatil olacak hayalleri ile bekliyor. Bak anne istanbulda okullar tatil olmuş, camı açıp bakıp,  burda neden yağmıyor ki diyerek hayıflanıyor.
Lise sonda olup üniversite sınavına hazırlanandan hiiiç bahsetmiyorum ki o bu dünya ile haşır neşir değil ama zannımca kar ona da iyi gelecek.
Onlara acımıyorsan bari bana acı. Mısır aldım, bol yağlı tuzlu patlatacağım, müziğim hazır, kitabım hep yanımda. E hadi artık amaaaaaa


9 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok hüzünlü..

guguk kuşu dedi ki...

garip:) benim huzur olarak tanımladığım melodileri senin gibi bazıları da hüzün olarak tanımlıyor. ben hüzünden huzur mu buluyorum diye şaka yapmayacağım) farklı algıların olması ne güzel.

Unknown dedi ki...

Hüzünlü..huzurlu..sakin..dingin...diyelim...kar bana çocukluğumu anımsatıyor..mutlu ediyor ama öyle beyaz ve öyle de hüzünlü bir yandan da...

sevgi dedi ki...

aynı dileklerde bulunan Çisil adında bir kızım var benim de.ama o kardan kadın yapacak:)tanrıya dileklerde bir iki, kelamda bizden''NE OLUR ARTIK YAĞSIN KAR;RABBİMDE CİMRİLİK YAPMASIN LÜTFEN'':))

guguk kuşu dedi ki...

Ehh artık biz ilettik gerisi O'na kalmış:)

Vladimir dedi ki...

Kar yağmak şöyle dursun burası dün o kadar sıcak, güneşli idi ki palto fazla geldi zaten atkı da almamıştım. Keşke yapsa, geçen sene Ocak ayında bir yarım gün kar şöyle bir dokunup geçti İzmir'e. Hepsi bu.

guguk kuşu dedi ki...

:) izmir bu konuda ümitsiz vaka

tutsak dedi ki...

Küçük kızını mutlu etmek senin elinde :) nasıl mı? kar yağmasını beklemek yerine, bir hafta sonu ( yakınlarınızda kar yağan bir yer vardır elbette ) kızını da alıp oraya götürebilirsin ve kardan adam hayalleri gerçekleşiverir :)))

guguk kuşu dedi ki...

vallaha haklısın abicim.