26 Şubat 2009 Perşembe

GECENİN BU SAATİNDE

Yine çağırıyor uyku yumuşak kollarına. Bilmem, acaba nerelere uçacağım kanatlarında düşlerimin. Direnmek mümkün değil çağrısına. Aklımın ermediği, bilmediğim yerlerde, bilmediğim insanlara tanıştıracakmış beni. 2. yaşamım gibi sanki uykularım. Orda da bambaşka bir hayatım var. Gitmem lazım. Ölüme gidiş de böyle mi acaba, direnmeksizin, koşturarak. Yarın hücrelerim yenilemiş, kaslarım dinginleşmiş uyanırmıyım acaba? bütün bunlar bi yana sadece uyanabilirmiyim acaba? yine babaannemi, babamı ve dedemi görürmüyüm rüyamda. İyiki geliyorlar rüyalarıma. Onları sürekli çağırıp rahatsız ediyorsun diyorlar. Hayır. Ben onları çağırdığımdan değil, onlar beni merak ettiğinden geliyorlar, biliyorum. Akılları bende. Ama gelmeselerdi, çağırırdım. Özlemi gidermenin başka bir yolu mu var ki?

4 yorum:

öykü dedi ki...

Uykular bazen gercekten sevdıklerımızle bulusma yerı..

Zeugma dedi ki...

Başka yolu yok gugukcuğum..
Bazı rüyalar ne kadar gerçek oluyor üstelik..
Benim uyandığım zaman epey bir etkisinden kurtulamayıp,olmuş zannettiğim rüyalarım olmuştur.
Ama her zaman değil.Çok nadir..
Keşke daha sık olsa ve istediğimiz her rüyayı görüp yaşayabilme imkanımız olsaydı.
Tıpkı TV programı seçer gibi..

guguk kuşu dedi ki...

Evet yaaa, bazen ben de karıştırırım, ben bunu gerçekten yaşadım mı yoksa rüyamda mı gördüm düşünürüm. Ama dediğin gibi bazı rüyalar var ki ben zaten onların gerçek buluşmalar olduğuna inanıyorum. Ne biliiim astral yolculuk falan gibi. Sanki zihinlerimiz gidiyor bir yerlere. Bi kere babaannemle öyle bir sarılmıştık ki sıkı sıkı, tenine değidiğimden eminim. Evet iyi ki var şu uyku ve rüyalar. Nasıl kavuşurdum yoksa onlara. Ben bazı rüyaların şu yaşadığımız hayattan daha gerçek olduğunu düşünüyorum. Belki de Zeugmacım, gerçek sandıklarımız rüyadır ne dersin?

Zeugma dedi ki...

Keşke öyle olsaydı gugukcuğum..
O da güzel olurdu..
Kötü gerçekler bir rüya olsaydı.Uyandığımız zaman eser bile kalmasaydı artlarından...