4 Mart 2009 Çarşamba

25. İZLEYİCİ HEDİYESİ


Eveeeetttt efendim, baylar bayanlaaarrrr, 25. izleyicimiz de aramıza katıldı. Alkışlıyoruzzzzzzz (alkış efekti lütfen). Tamam tamam şimdi en heyecanlı ana geldik. Bakalım kimmiş Gugukun 25. izleyisi şerefine nail olan büyük zat: açıklıyoruuuum, sessiz olalılımmmmmmmm ve eveeeet, işteeeee, 25. izleyiciiiiiiii

EVREEEEEEEEN...........(ALKIŞ EFEKTİ).

Gülmeyin beeee. Hep bekledim bu günü ne zaman 25 olcak diye. Allah allah ben daha yeniyim. Sizin gibi yüzlerce izleyicim yok. Dolayısyla pek bi kıymetliler. Hani tombaladan önceki 1. çinko gibi.

Evet efendiiim, bu durumda Evreni tebrik ediyor, yanaklarından öpüyor, güzel bir müzikle ödüllendiriyoruz. (ne bekliyodunuz canım, bu ekonomik krizde anca bu oluyo, höllö höllöööö). Evrencim playlistimdeki "SPANISH NIGHTS, BLACKMORE'S NIGHT" senin, tüm güzellikler hepimizin olsun bakalım.

Sevgili Guguğunuz.

2 yorum:

Evren dedi ki...

hediyemi almaya gelmiştim ki, küstünüğü öğrendim... nasıl yani oldum...burdayım ya işte...neden küstük ki gece gece :)

guguk kuşu dedi ki...

Evrencim, dur yaaa. küsmedim daha. Sende amma alıngan çıktın. Gece gece o saatte zombi olunca tozutuyo insan. Hani dedim evren dedim beni izlemekten vazgeçerse, şimdiden tehdit ediyim de bunca emek boşa gitmesin....yav küsermiyim, şaka, laf kalabalığı işte, blog olsun okunsun diye. Hoşgeldin, sefalar getirdin. Bizde öyle küsmeceler falan yok.