26 Mart 2009 Perşembe

YÜREKTEN TEŞEKKÜR


Önceki yazımda belirttiğim gibi, koşturmuyorum artık. Bir amacım var elbet. Yürüyorum ona doğru. Ama gözlerimi amaca dikmeden. Gökyüzündeki güneşin ışıklarını yadsımadan, yolun kenarındaki gelincikleri atlamadan. Elbette mümkün olduğunca elimdeki zeytinyağı tasındaki yağı dökmeden ama bahçenin güzelliklerini yüreğimde eriterek.


Bu yüzdendir ki, bir teşekkür borcum vardır, eda etmek isterim.


Canımmm Sufimm, öncelikle benim de tontinim olmayı kabul ettiğin için, yazımı gazetede görür görmez beni haberdar ettiğin için ve ulaşamadığım gazeteyi bana yolladığın için sevgimle kucaklıyorum seni. Ve hepsinden ötesi, bütün bunları yüreğindeki sevginle yaptığını biliyorum ve sana beni sevdiğin için teşekkür ediyorum. İşte o yolda gördüğüm güzel gelinciklerden biri de sensin. Varlığına müteşekkirim.
Belki o limon ağacının altında, cam bardakta taze demlenmiş çayı canım babaannemle içemem ama seninle içerim, neden olmasın.

24 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

canım,
hangi yazı bu ?

Belgin dedi ki...

Sizi öyle Limon agacinin altinda, cay icerken hayal ettim de, kiskandim:)

beenmaya dedi ki...

sufi...gönlü kocaman sufi hepimizi sığdırıp da yüreğine sevgilerini karşılıksızca sunan sufi'ye ve sana bende kocaman sevgilerimi yolluyorum.

belki bende siz o limon ağacının altında çay keyfi yaparken geçerken uğramış olurum olmaz mı :))

sufi dedi ki...

Canlarım; hepiniz davetlisiniz.Çaylarınıza ince bir dilim limon istermisiniz?Rızasını alıp ağaçtan, kendiniz koparın isterseniz.Sevgilerimle.tontininiz.

guguk kuşu dedi ki...

Ful'üm, pazar günü habertürk te çıkan bi yazım "araf". bana sufim haber verdi ve gazeteyi bana yolladı. bu benim için çok önemli. sağolsun koca yürekli tontinim

guguk kuşu dedi ki...

@sevgili Belginim ve Mayam, işte tatlı Sufimiz. Küçük diye adlandırılan ama insanın kalbinde sanıldığından çoook büyük yer kaplayan bu güzellikler hala var. Bu arada amma kıskançsınız ha, eh tontini de kabul etti gelin bakalım cık cık cık

guguk kuşu dedi ki...

bana ne, ben vazgeçtim, sufiiii, sen sade benim tontinim ol:)

Belgin dedi ki...

Eeeee yeter ama, dagdan gelip, bagdakini kovmak diye buna derler, bi kere biz Tontiniyi senden önce bulduk, numarani cek, siraya gir bakalim, yaramaz kus, bak sonra gelirim oraya, yolarim güzel tüylerini (Saka, saka) Hadi öptüm hepinizi, hem Tontininin gönlünde hepimize yer var, di mi Tontinim:))

Belgin dedi ki...

Insallah alinmamissindir bir önceki yazdiklarima, eger elimde olmiyarak seni kirdiysam, coooook özür dilerim, sadece saka yapmak istemistim.
Insallah kizmamissindir bana, ben seni cok seviyorum.

tutsak dedi ki...

Bak şimdi....
Hiçbirinize vermiyom o zaman Tontiniyi
Dermişim :)

özii dedi ki...

Dostluk gibi içini sıcacık yapan , paylaştıkça artan ne varki ? Harikasınız...

Evren dedi ki...

ben de gelebilir miyim o ağacın altına :)

sufi dedi ki...

Ah canım; Benim 3 oğlandan başka şöyle 10-15 manevi evlat var bende.Benim doğurduklarım değil, diğer çocuklarım benimkileri kıskanıyor.Sitem falan yapıyorlar, küsüyorlar bazen.Oysa ben hepsini çok seviyorum.Yüreğim doğudan batıya uzanıyor ve hepsini içine alabiliyor.Bir de birbirini deli gibi kıskanan 4 torun var. Ama KUŞUM seni de kabul etmek zorundalar artık.Ne yapalım?Sevgilerimle dilek.

Belgin dedi ki...

Tontinim yaaaa, ben ne olcam, kusunu aldin kanadinin altina, ben sogukta mi kaldim yani (biraz acindirayim kendime).
Bana ne, ben de manevi evlat olmak istiyom yaaa

Bak aglarim soraaaa

guguk kuşu dedi ki...

@canım belginim, niye kızayım niye küseyim sana. Aşkolsun. Sen benim kardeşimsin. hepimiz bir sevgi kaynağı bulunca sevindirik oluyoruz dimi. Lütfen bi daha böyle şeyler düşünme tamam mı, hem tontini beni kanatlarının altına alırsa, ooo onda yer çok sığmassan benim kanatlar ne güne duruyo, hadi gel, üşüme, güzel saçlım.

sufi dedi ki...

Canım Belginim
hiç seni dışarda bırakırmıyım sağ kanadımın altında daha çok yer var.sokul sokul çabuk.Öpüyorum hepiniziiiiii.Tontiniii

guguk kuşu dedi ki...

@öziicim evrencim açık bir yürekte herkese yer var dimi. Ne güzel bak birbirimizi bulmamız. yeterki gönüller bir olsun.

guguk kuşu dedi ki...

@tutsakcım, ne şanslısın valla, tontiniyi yıllardır tanıyosun, tamam o tontinim olsun, sen de abim. olmaz mı ee bukadar kıza bi abi lazım dimi

Belgin dedi ki...

Güzel kusum, inan cok korktum seni kirdim diye. Istemem kimseyi kirmak-üzmek, hele seni hic. Bilirsin insanin bir seyi hangi anlamda söyledigini anlamak icin, mimigi, ses tonu cok önemlidir, eh yazilarda da bunlari göremedigimiz icin, beni yanlis anlayip, kirilmandan korktum.

Insan Tontini gibi bir sevgi kaynagi bulurda, sevindirik olmaz mi hic. Ama biliyoruz ki, onun gönlünde, kanatlarinin altinda hepimize yer var.
Desene bir de Abimiz oldu simdi, ne güzel, haklisin, bu kadar deli kiza, bir abi lazim:)
Sarilip öptüm hepinizi:)

guguk kuşu dedi ki...

@canımm yaaa, kaç saattir, böyle merakla beklettim seni. Kırdım diye üzüle üzüle...hay allah bugün bende geç geldim eve. aksilik işte. haklısın mimikler ses tonu önemli ama ben hep kalpten kalbe bir yol olduğuna inanırım, kendinle aynı pararlelde olanları her daim anlarsın. sen bana çok benziyorsun. hiç aklıma bile gelmedi öyle negatif şeyler. hem sen bana bi baksana ben insanı yazısından tanırım:)

Belgin dedi ki...

Evet ya, nerdesin sen bakiyiim, kök saldim da, cicek bile actim su pilgisayarin basinda. Neticeme kramplar girdi, burda kukuman kusu gibi tüneklemekten, (buna da zeytin yagi gibi üste cikmak diyorlar mis) :))

Zeugma dedi ki...

Sevgili Guguk kuşum,
Allah muhabbetinizi artırsın..Ne güzel bir dostluk var aranızda:)

Yazında bahsettiğin olay sanırım blog yazılarınıdan birinin HABERTÜRK Gazetesinde yayımlanması..Ben böyle anladım:)
Tebrik ediyorum Gugukcuğum..Çok güzel yazıyorsun ama sen de.Çoktan hakettin:)

guguk kuşu dedi ki...

@canım, güzel saçlım, sen bekle bekle ben gelcem:) şu çayı da içelim bi sufiyle hemen gelirim:), bak bi guguk kuşu vardı bi de kukuman kuşu oldu, ne güzel anlaşır gideriz. Gülüm benim, günün güzel olsun.
@Zeugmacım, amin amin. Sende katıldın dost muhabbeti daha bi tatlı oldu. Teşekkür ederim canım. Gerçekten öyle mi düşünüyorsun? inan siz böyle söylediğinizde inanamıyorum.

Belgin dedi ki...

Senin de günün cooook güzel olsun bitanem:)
Minciiirdim, bi de sarilip öptüm:)