15 Eylül 2014 Pazartesi

İnsan ilahi güzellikleri sezerek ruhla kendi arasındaki pencereyi daima açık tutar. Kişiliğin telaşını, çokluk aleminin maddesel çekintisini, geçici çıkarları ardına attıkça İLAHİ GÜZELLİĞİN İHTİŞAMI ona daha çok yansır.
Onk. Dr. Halûk Nurbaki, O’ndan İşaretler, Damla Y.

''Ne aradıysam zıddını buldum, doğruyu aradım yanlışı buldum, dostumu aradım düşmanımı buldum, aramayı bıraktığımda ise doğruların ve yanlışların ötesinde renklerin zıtlığında resmin bütününü gördüm. Ne doğru vardı, ne yanlış, ne kötü vardı, ne iyi, her şey olması gerektiği gibi. Her şey olduğu gibi! ''
Virgina Woolf

Kendinize, başkalarının size davranmalarını istediğiniz gibi davranmadığınız sürece, olayların gidişatını değiştirmeniz mümkün değil. Davranışlarınız, etkili düşüncelerinizdir, bu yüzden, kendinize sevgi ve saygı göstermezseniz, yeterince önemli, değerli ve iyi şeyleri hak eden bir insan olmadığınız sinyalini yayarsınız. Bu sinyal yayılmaya devam ettikçe de, insanların size iyi davranmayacağı birçok durumla karşılaşacaksınız. Bu insanların davranışları sadece sonuçtur; sebep ise, düşüncelerinizdir. Kendinize sevgi ve saygıyla yaklaşmaya başlamalı, bu sinyali vermeli ve bu frekansa geçmelisiniz.
Rhonda Bryne

”..ve sevda darağacında elimi çeksem senden olacağım, çekmesem kendimden…” diyerek vazgeçtin mi en sevdiğinden? “Vazgeçmek özgürlüktür” deyip, ilerledin mi? Tepetaklak oldun mu hiç? Dünya başına yıkıldı mı? Ama en sonunda ‘kendin’in herkesten ve her şeyden daha kıymetli olduğunu anlayıp yoluna devam etmeyi tercih ettin mi? ”
Cemal Süreya

“Küçük şeylerden keyif alabilmek…
Lüks şeyler yerine zarafet aramak…
Saygı istemek yerine değerli olmak…
Zengin olmak yerine muhtaç olmamak…
Sıkı çalışmak, sessizce düşünmek ve dürüst konuşmak…
Yıldızları, kuşları, kelebekleri ve bilgeleri, açık kalple dinlemek…
İşte benim senfonim…

William Ellery”

Hiç yorum yok: