23 Eylül 2014 Salı

"Kimse yüzleşmek istemiyor, herkes affedilmek istiyor."
— Ahmet Edip Başaran

"İkinci mektubunu dersteyken yazmıştın: Dışarıda yağmur yağıyor, hoca kısmi türevi anlatıyor ve ben seni düşünüyorum."
— Barış Bıçakçı - Bizim Büyük Çaresizliğimiz

"İnsanların gülüşlerinde hançerler gizlidir."
— William Shakespeare

“Hayatın püf noktası hangi köprülerden geçileceğini, hangi köprülerin yakılacağını bilmektir.”
-Kar Kurdu / Glenn Meade

"İnsan keder ve sevinç zamanlarında yüreğinin katlanabileceğinden fazlasını, 
başka bir yürekle paylaşmak ister."
— Halid Ziya Uşaklıgil - Mai ve Siyah

"Beklemek romantizmin cenaze törenidir. Çünkü duyguların kök salacağı gönül zeminini erozyona uğratır. Bir centilmenin şerefi dakikliğine bağlıdır."
— Murat MENTEŞ - Korkma Ben Varım

"Bir erkeğin hayatında, beyninin ve kalbinin çevresine ördüğü uygarlık duvarının tuğlalarını patlatan bir şok yaşadığı belli bir an vardır."
— Murat Menteş - Dublörün Dilemması

"Hayatta kimseye hiçbir şeyi tam olarak anlatamayacağını anlamıştı. Biri için ölüm kalım meselesi olan, diğerinin gözünde toz kadardı."
— Hakan Günday - AZ

Her gürültüde yeniden icat ettim sessizliği."
— Osman Konuk

"Yağmur . Onu insanlar öyle tanır
O çok daha başkadır yağmurdan."
— Ergin Günçe

Zamanla esnekleştim. 
Ulaşılması ve vazgeçilmesi en zor nimetin sükunet olduğunu anladım galiba."
— Murat Menteş

"Gelecek kimsenin umurunda olmayan, ilgisiz bir boşluktur, geçmiş ise yaşam doludur, kızdırır, başkaldırtır, yaralar, o kadar ki, bu yüzden onu yok etmek ya da yeniden yaratmak isteriz. Geleceğe egemen olmak istemenin nedeni, geçmişi değiştirecek güce sahip olmaktan başka bir şey değildir."
— Milan KUNDERA - Gülüşün ve Unutuluşun Kitabı(Sf.26)

“bir ölüm kalmış, özü sözü bir…”
ahmet telli

Hiç yorum yok: