21 Ocak 2013 Pazartesi

F.Pınar: masadan kalkabilir miyim?
Anne: hayır F.Pınar, çünkü yemeğin bitmedi.
F.Pınar: bitirmek istemiyorum.
Anne: ama o zaman büyüyemezsin
F.Pınar: ben büyümek istemiyorum ki
Anne: ama o zaman boyun da uzamaz çam ağaçlarındaki küçük topları koparamazsın, bak dün boyun yetişmediği için kendin koparamadın.
F.Pınar: ama sen beni kucağına alıp yukarı kaldırabilirsin....
Anne:............

Anne: bugün neden uyumadın F.Pınar
F.Pınar: uyumak çok zor
Anne::)

Gece olmuştur, yatağa geçilir ve herzamanki gibi F.Pınar devamlı konuşmaktadır:
F.Pınar:Kelebeklerin benekleri var. Kanatlarında renkli benekleri var. Keşke benim de beneklerim olsaydı. Kelebek olmayı istiyorum. O zaman beneklerim olurdu.
Anne: seni seviyorum F.Pınar

Kucu (F.Pınara bakan teyzesi yani F.Pınara göre kuzu): yemeğini yemezsen anneni arar söylerim
F.Pınar: annem beni dövmez ki!
Kucu:?


Kıssadan Hisse: çocukları kendi haline bırakın:)




11 yorum:

Karadut dedi ki...

Kelebekli monologa bayıldım:))

ÖZGÜR dedi ki...

hissenin kısası: herkes herkesi, hepimizi rahat bıraksınlar!
iyi uykular, tatlı rüyalara Guguk Kuşu!

Adsız dedi ki...

Allah bağışlasın. çok tatlı Maşallah.Allah tüm evlatlarının en güzel günlerini göstersin Gugukkuşucum.Her gün yeniden onlarla hayatı keşfedeceksin.Ne mutlu.

guguk kuşu dedi ki...

sevgili karadut, dilerken o kadar içtendi ki:)
özgürcüm, keşke.
kamikazecim, aynen öyle oluyor.

Ebru dedi ki...

Gülümseyerek okudum kuşum çok tatlısınız. Bir hafta sonu benekler yapıversen göz kalemiyle filan:) Ben olsam hemen yapardım elini yüzünü boyardım bak işte var ama ondaki gibi durmuyor diye. Ama ya kızım olsaymış bir de dedim. Öpüver güzel gıdısından.

guguk kuşu dedi ki...

doğru be kuzum yapabilirim, iyi fikir.
diğer iyi fikir de bir kızının olması:)

Ebru dedi ki...

parmak boya da olur:))

guguk kuşu dedi ki...

parmak boya ile tanışması ne kadar doğru bilemiyorum:)

Ebru dedi ki...

hım o konuda haklısın ruj dokundur ufak ufak silmek kolay olsun:)ha bi de öp

guguk kuşu dedi ki...

öperim öperim ..
dur bi de şunu anlatayım: babası yatarken: sen prensessin diyor, seninki avaz avaz: hayırrr ben prenses değilim. babası sen çok akıllı bir çocuksun, çok tatlısın. daha fena bir şekilde bağırarak: hayııırrr akıllı da tatlı da değilim. BEN SADECE PINARIM, BANA BAŞKA ŞEYLER SÖYLEME diyor

Ebru dedi ki...

Anarşist çocuklara bayılırımmmmmm