28 Ocak 2009 Çarşamba





BİR ÇİZGİ ÇİZEBİLİR MİSİN?
Hayatı kolaylaştırmak adına, yaşamı bölmeler dururuz. Sınırlar oluştururuz, duvarlar öreriz, isimler koyarız, kurallar oluştururuz. Sonra o kurallar gereğince, duvarlarımızın ardından seyrederiz hayatı. Çok nettir bazılarımızın çizgileri. Doğru bir yerdedir, yanlış diğer tarafta; güzel bir yerdedir, çirkin diğer tarafta. Nasıl bu kadar net olabilirler hiç anlayamamışımdır. Hatta bazen özendiğim de olur onlara. Oysa benim kafam hep karman çormandır. Bir türlü karar veremem doğru hangisi, yanlış hangisi. Bir o yönden düşünürüm, bir bu yönden. Sonunda her iki düşünce de hem doğru hem de yanlış hale gelir benim için. İşler daha da bir sarpa sarar. Durum böyleyken, kendimin kararsız, ne istediğini bilmeyen daha doğrusu işe yaramaz biri olduğuna karar verdim. Diğerleri ne kadar da emindirler kendilerinden; ben bir o kadar şaşkın şaşkın dolaşıyorken. Her şey olasılıklar denizi gibi kafamda döneeeeer durur.
Çok denedim, bölmelemeyi, kurallar koymayı ve net sınırlar oluşturmayı. Her bir denememde daha bir karıştı her şey. Bir gün (hangi gündü hiç bilmiyorum tabiî ki yine) aydınlanıverdim ya da her neyse…Heyyyooo ben galiba kimsenin yapamadığını yapabiliyorum.
ARKASI YARIN

1 yorum: