22 Aralık 2010 Çarşamba

MUTLU YILLARRRRRR


2010 yılında mutlu olduğunuz şey nedir? 2010 yılı sizin için nasıl bir yıldı? 2011'e nasıl girmek istersiniz? 2010 yılında yapmayı isteyip yaptıklarınız ve yapamadıklarınız nelerdir?
Diye mimlemiş beni sevgili ebruli.
  • 2010 yılında en mutlu olduğum şey: Kendime dair ve dolayısıyla hayata dair farkındalığımın giderek artıyor oluşunu gözlemlemek. Ve buna katkıda bulunan bebeğim Fatma Pınarıma sağlıklı bir şekilde kavuşmam.
  • 2010 yılı benim için çook zor ve zorlayıcı bir yıl oldu. Sanki beni zımparaladı, çok içim acıdı, çok canım yandı. Sanki hayat beni sıkı bir şekilde salladı durdu, farklı farklı konularla. Umarım bu sallamalarla dökülmesi gerekenler dökülmüştür.
  • 2011 yılına girmekten kastettiğin yılbaşı gecesi ise, neşeli bir şekilde girmek isterim, sevdiklerimle beraber. Ama her nedense o son saniyede, geri sayımın 000000 anında hep gözlerim dolar. Düşünsene bir de milli piyangodan hatrı sayılır bir para çıksa......Allahhhhhhh derim:D
  • 2010 yılında Tanrım bana Fatma Pınarımı gönderdi, doğurmaya karar verdim, şimdi bizimle. Doçentliğe başvurmuştum ama olmadı. Bunu ben yapamadım olarak nitelendirmedim yada onlar yapmadı da demiyorum. Olmadı demek daha doğru belki...Olayları yaptım, yapabildim, yapamadım.. gibi nitelemiyorum. Oldu ya da olmadı.
2011 yılı herkese mutluluk getirsin.
Gary Jules - mad world .mp3
Found at bee mp3 search engine

6 yorum:

pinomino dedi ki...

Mutlu Yıllar Gugukcumm:)) Önemli olan ailenize Fatma Pınar'ın sağlıkla katılmış olması.. Doçentlik de başka bahara kalsın ne önemi var:D Biz Bulo'yu akademisyenlikten çekip kurtardık:)) Kavuştuk ona bu yıl!! Bu nedenle bu yıl bizim için en güzel yıl:)) Doçent ya da prof da olmayıversin di mi:) bizimle olsun bize yeter.. öperimm çokk :D

guguk kuşu dedi ki...

Canım pino, aslında ben de akademisyenliğin bir yalan olduğunun farkındayım ve bburda olmaktan hoşlanmıyorum. Ben de kurtulmayı çok denedim:D....ama aslında bende kurtulsam özbenliğime ve huzura kavuşacağım.
Sana ve ailene mutlu yıllar diliyorum. Güzel resimler çiz, güzel müzikler yayınla.

EmeL dedi ki...

Anne değilim ama Fatma Pınar herşeye değer sanki, doçentliğe bile :)

Huzurlu yıllar dilerim.

guguk kuşu dedi ki...

lbette, ben hayattaki en önemli şeylerden birinin insanın önceliklerinin belirlemesi olduğuna inanırım. eğer bunu yapmazsak dik duramayız emelcim.

beenmaya dedi ki...

2011in ve diğer senelerin çok daha farkında, çok daha güzel, sağlıklı, mutlu keyifli geçsin dilerim.

sana ve o güzel ailene kocaman sevgiler :))

guguk kuşu dedi ki...

inşallah mayacım, sana da yürek dolusu mutluluklar