27 Mayıs 2011 Cuma

BİSİKLETTEN KORKUYORUM

Her çocuk gibi benim de hayallerimi süslerdi bisiklet. 3 tekerlekli bisikletim oldu ama bizimkiler bana o çok istediğim 2 tekerlekli bisikleti almadılar. Vay efendim başıma bişey gelirmiş. Hadi canım....Tekerlek sayısı azaldıkça başına bişey gelme olasılığı mı artıyor? cimriler......
Herşeyin bir yaşı var kardeşim. Şimdi de bisiklete binmekten korkuyorum. İyi mi?
Ama asıl anlatacağım bu değil. 
Bisikletlerden korkuyorum. Eskiden çocukların hayallerini süsleyen biskletlere bombalar biner olmuş. Bisikletler bacakları koparmış, gözleri kör etmiş.......
Bisiklet ve bomba......aynı cümlede kullanamayacağınızı sandığınız iki kelime....
Haberler: şükürler olsun ölü yokmuş:D
Tek bacakla hayatını devam ettirecek gencecik bir kadın, soluk borusunun yapışmasına engel olunmaya çalışılan, tek gözünü kaybeden bir kadın........ne gam
Bir kişi ölseydi o zaman da iyi ki iki kişi ölmedi mi diyecektik?
Zaten beceremiyordum artık hiç hevesim kalmadı.
Masallarda bisikletler olurdu, küçük kızlar pembe bisiklete biner, yokuş aşağı, kalbi pır pır bisikletlerini sürerdi.
Şimdi
Bisikletlere bombalar biniyor.......
Bisiklet, bombalar, acı ve hainlik kelimeleri aynı cümlede kullanılıyor.
Bir de
Bu masal değil
GERÇEK

10 yorum:

. dedi ki...

ezber bozuluyor sanki,öğretilen güzelliklere gölgeler düşüyor...

amenna dedi ki...

Ne ince ruhlusun evet bizim gibi insanları rahatsız ediyor kulağımıza kar suyu kaçırıyor, ruhumuzu incitiyor hayal gibi gerçeklerle can yakıcı gerçeklerin yaşamda bazen biraraya gelişi...
Ama sen ne olursa olsun bisikleti denemelisin hele ki kızlarınla nasıl güzel bir paylaşım olur :)

beenmaya dedi ki...

hem de çok can yakan, acıtan, kanatan bir gerçek!

guguk kuşu dedi ki...

ebrulicim, güzellikler hala var..buna inanmak istiyorum.
canım amenna, içim yanıyor bunları görmekten..ama bisiklete binmeyei deneyebilirim belki.
mayacım, bunların çözümsüz olabileceğine inanmıyorum en acısı da bu galiba

mefisto dedi ki...

ben "herşeye rağmen" gülmeyi beceremiyorum artık. haberin yapılış şekli de "herşeye rağmen.." sanki. ama içim rahatlamıyor benim, "herşeye rağmen" insanlığa küsüyorum.

guguk kuşu dedi ki...

evet belki bir teselli arayışı bu ama ben teselli olmayalım diyorum artık, çare olalım mefistocum.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Nasıl aklediyorlar da çocukluğu ve neş'e anımsatan bir nesneyi, korku nesnesi haline çeviriyorlar?
İnsanlığın asıl dramı bu hainlikte, hinlikte...
:((

guguk kuşu dedi ki...

sanki artık sokakta bile insanlar birbirine nefretle bakıyor ekmekci kız

Adsız dedi ki...

love ♥♥♥♥ :)
Ulan bu bloga çok sık girmiyorum kbl ediyorum ama gelincede basından kalkamıyorum.Siz duygularınızı dşüncelerini çok net anlatıyorsunuz yazıya döküyorsunuz.
Sevgiler
Ashley

guguk kuşu dedi ki...

her zaman beklerim ashley aslında ne zaman istersen diyecektim...
ben net bir insanım hayatımda da
pat diye söylerim, sevince çok severim, nefret edersem saklamam, kırılınca çatır çatır kırılır kalbim,,,,,,,
herhalde bu yüzden burda da öyleyim.
belkide seninle ortak paylaşımlarımız vardır ve sen de oyüzden beğeniyorsundur