4 Haziran 2011 Cumartesi

MEKTUPLAR

Özlemişim mektup yazmayı. Burdan yüreğini hissettiğim birine seslenmekse ayrı bir haz. Heleki bu yürek şefkatin eviyse. Hele ki bu yürek "canım kızım" dediyse bana. Senden cevap alamamak yazmama engel olmuyor. Nedense bunları okumasan bile hissettiğine inanıyorum. Ve bir gün okuyup neşeyle, sevgiyle gülümseyeceğini de biliyorum. Telefonu kapatırken "Allah Allah, Allah Allahhhh" dediğini duydum. Şaşkınlığın sesinden belliydi. Neden o kadar şaşırdın ki. Bana "kızım" demiştin. Ben öyle gerçek sevgileri gördüğümde donar kalırım. Belki sana güzel şeyler söyleyemedim. Ama o sözün gerçek olduğunu yüreğim bildi. O yüzden şaşırma, bilen yürek aradı seni. Şimdi o yürek, üç küçük temiz yürekle beraber sana dua ediyor...isminle........Seni yüreğinle tanıdım ve bu yaz cismine sarılmayı hayal ediyorum. Tıpkı rüyamdaki gibi........kucağının sıcaklığını tekrar hissetmek güzel olacak. Bana bir kere "kızım " dedin. Şimdi bana borçlusun. Bana ve seni tüm sevenlere iyi olmayı borçlusun. Rabbimin izni ve yardımı ile. Mektubumu Düşümden öğrendiğim bir sözle bitirmek istiyorum: Zahmetle ile rahmet arasında bir nokta farkı vardır. O isterse noktayı kaldırır rahmet eder.
Kızın.....


8 yorum:

amenna dedi ki...

Uzun zamandır burdan uzak olduğum için size de uzak kaldım sanırım bu satırlar gönlü güzel Sufi'miz için; vefalı bir dosttan dostuna iyi dilekler, ben de can-ı gönülden sana katılıyorum, dualarımla....

nilüfer dedi ki...

Guguk biliyormusun sevgini ifade edişinle göklerin AŞK ile titrediğini ve herşeyi AŞKla Yaratan'ın sana AŞKla bakıp AŞK ile bu hemhal oluşunu o güzel kadına duyuruşunu..ifade et hep can, gönlüne sağlık, benim de yazmama vesile olansın, hamd olsun..

guguk kuşu dedi ki...

canım amenna, onu sevmek için görmek gerekmiyor. zaten Rabbim seveni sevene rüyasında olsa da gösteriyor onu bana beni onafarklı zamanlarda rüyalarımızda gösterdi. nasıl sarıldım ona bir bilsen....heran aklımda, Rabbim yardımcısı olsun.

guguk kuşu dedi ki...

Canım düşüm, Rabbimden diliyorum onunla güzel sohbetler etmeyi...rüyamdaki gibi sarılmayı Güzel rabbim, rüyalarda kavuşturduğu gibi bu dünyada da kavuşturur isterse. İrem, ben, Sinem Fatma Pınar ona her daim duadayız...herşey inşallah güzel olana akacak...çünkü o tatlı kadın hayırlara vesile olan.

beenmaya dedi ki...

ne mutlu bana ki mart ayında cismine de kavuşmuş, ona sımsıkı sarılmış oldum. dilerim daha çok sık sarılırım, sarılırız...

guguk kuşu dedi ki...

ne güzel bunu yaşayabilmiş olmak....daha nice güzel günlere

Adsız dedi ki...

artık kimse mektup yazmıyor... şöyle tertemiz bir sayfayı önüne açıp, eline kalem alıp duygularını dökmeye çalışmıyor... onun yerine e-posta atıyor, yazdığını beğenmezse siliyor, yeniden yazıyor, bir tıkla gönderiyor, kolayca... ama bir tıkla da silinebiliyor...

sanal ortamda da olsa mektup kokusunu bize hatırlattığınız için teşekkürler...

guguk kuşu dedi ki...

nasıl da beklerdik değiil mi mektup gelmesini, posta kutuları o zaman dijital de değildi