4 Haziran 2014 Çarşamba

TAM DA OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ

"Özgürüm: Hiçbir yaşama nedeni kalmadı artık bana; denediğim bütün nedenler beni bıraktı; başkalarını da tasarlamıyorum. Daha genç sayılırım, yeniden başlamaya yetecek gücüm var. Ama nereden başlamalı? (…) Bahçeler boyunca uzayan şu beyaz sokakta yalnızım. Yalnız ve özgür. Ama bu özgürlük ölüme benziyor biraz."
-Jean-Paul Sartre / Bulantı



İşte Sartre'nin söylediği gibi tam da bu noktada olmak istiyorum. Kim bilir, belki çoğumuz bu cümleleri negatif gibi bir durummuş gibi okur. bana inanılmaz pozitif göründü bu nokta. 

4 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Bence de pozitif! :)
Herşey nereden baktığına bağlı olarak gözükür sana. ;)

guguk kuşu dedi ki...

kesinlikle

Fortunata dedi ki...

bence tam olması gerektiği gibi:)

guguk kuşu dedi ki...

:) O zaman en azından doğru insanlarlayım (tabi kendim için)