7 Mayıs 2009 Perşembe

SON TAHLİLDE


İçimden geldi, yüreğimi, ruhumu, zihnimi iyi olan şeylere açıyorum. Ruhumuzun naifliğine uygun materyallere açıyorum. Hani bahar çiçekleri gibi, yavru kedinin patileri gibi şeyler.............Artık anladımki, şunu yapmamalıyım dedim mi, kısa süre içinde alasını yapıyorum:). Birkaç gündür bu mekanizmanın peşindeki bir dedektif gibiyim. Canım Düşümün de dediği gibi, içimdeki bencikleri red etmeden, görmeliyim, onların da benim parçam olduğunu anlamalıyım. Ama efendiyi doğru seçmeliyim. Dolayısıyla, ben, yapmamalıyım dediğim an, onları dışlıyorum. Ama onlar var; ben dışladığımda, kendilerinin varlığını kanıtlarcasına, görevlerini daha bir belirgin şekilde yapıyorlar. Ben de ağzımın payını almış olarak, vicdan azabı yanımda kar, oturup kalıyorum. :(
Pupa yelken, iyilikler, güzellikler diyarına giderken, gitmeye karar vermişken, bizim yaramaz tayfaları göz ardı etmeyeceğiz anlaşılan. Son tahlilde, onlar da benim yavrucuklarım:). Ben yüreğimi açtım güzelliklere. Güzellikler doldukça, bizimkiler eskisi kadar faal olamayacaklardır belki de. Ama biline ki efendi: GERÇEK, ÖZ, HAS BEN yani O. Neymiişşşşşş, bencikler kakalanmayackmışşşşş, dikkatle izlenecekmişşşşş, yarmazlık yapmaya başladıklarında şşşşt denip, kulakları çekilecekmişşşşşşşş. Bu benciklerin diyetine dikkat edilecekmişşşş. Nefret, kıskançlık, mızırdanma, tembellik diyetlerinden hemen çıkarılacakmışşşşşş.
(Siz eve gidince görürsünüz. Ben şimdi milletin yanında dişlerimi sıkıyorum. Evde canınıza okuycam. sus sus bakim, aaa hala konuşuyo. Eve gidiyim hepinizin ağzını caarrrtttt diye yırtmazmıyım:):):))))).

7 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

ah ah yaramaz tayfalar hep var sabır sabırr:))

beenmaya dedi ki...

görmezden gelmek, yok saymak, ötelemek hep çözümmüş gibi gelir ama aslında sorunun ta kendisidir öyle değil mi...

nilüfer dedi ki...

ne guzelki insanız ve ne guzelki hata yapıyoruz, yaşasın:) her hatadan ogreniyorum.Yapmayacagim, etmeyecegim demek yerine o davranışı yaparken OLdugum HALi biliyorum ve kendimi ne olursa olsun sevmektir yolum, BEN beni sever ve mutlu olursam, beni yaradanda benden razı olur, cunku ben beni severek O'ndan razı olurum...efendi SENsin, onu seçmezsin, sen sadece kimin efendi oldugunu bilirsin, bilgi cok bisey degil aslinda onu marifet içinde HAL olarak, AŞK ile yaşamak nasip olsun..
sevgimlee..

Belgin dedi ki...

Noldu eve gidince verdinmi agizlarinin payini:))

guguk kuşu dedi ki...

@ben göstercem onlara kimin efendi olduğunu ama Fulcüm:)
@Belgincim, verdim tabiki: dedimki beeen buranın reisiyim.
@Düşüm benim, onları görüyorum, sanki sobelemek gibi:) kendimi izliyorum, izledikçe tanıyorum, ve her halimle seviyorum, en önemlisi senin de dediğin gibi öğreniyorum:)
@evet mayacım, görmedikçe aynı dögüde dönüp duruyoruz.

umursamaz dedi ki...

aynı seyler yasıyoruz, hep dıyoruz ya benım senden farkım yok dıye.. Allah ım dıyorum kı yok bıttı, bırdaha bısey yazmam, bırdaha sunu soylemem, bır daha bırdaha ....ama hepsı sankı dedıgın gıbı bellı bır duzendeymıs gıbı anında oluyor.. cagırıyoruz galıba oyle sınırlayınca..
nedemek gerek peki, herseyı yapabılırım mı :)
olur, yada yapmam dedıgını yaptıgındaki halini de sevmelisin, sevmelıyız...olay bu galıba..
sevgılerımle

guguk kuşu dedi ki...

@pırıltılımcım, mem, mam, mıycam, asla neviiden cümleler kurmadan, izleyeceğiz bu bencikleri, hımm gene yapıyorr, seni seni diyeceğiz devamlı, arkası gelecek sonrasında sanırım