21 Temmuz 2009 Salı

KARDEŞİM BELGİN


Ben ne yazıkki tek çocuğum. Dolayısyla kardeş sevgisini tadamadım. Ancak kendini cadı olarak tanımlayan Belgin bana kardeş sevgisini tattırdı. Taaaa uzaklardan mutluluklarımızı ve acılarımızı paylaştık. Hatta onun annesi ile benim babaannemin öbür dünyada komşu olduğu hayallerini bile kurduk. Şimdi üzgün. Elimden ne gelir bilmem. Ama ona sevgimi üflüyorum burdan. Ve onun ne kadar güçlü olduğunu biliyorum. Ha gayret güzel saçlım. Birlikte neler aşılmaz ki. Uzat elini bana. Bi merhaba de hele. Biz burdayız. Yaşadıklarını anlayabiliyoruz. İçindeki güzel gücü hatırla ve kullan. Söz veriyorum sana herşey çoook güzel olacak. Guguk sözü.

8 yorum:

sufi dedi ki...

Guguk kuşum benim de ellerim sizlerin elleri arasında cadıma uzanıyor.Sizler nasıl beni dualarınızla istediğim gibi bir bahçeli eve taşıdınız şimdi sıra güzel cadımda, onu da mutlu ve huzurlu ortama taşımak görevimiz.HADİ!!!!!!Sevgilerimle.

Zeugma dedi ki...

Bence de çok güçlü biri Belgin..Bunu yazılarından anlamak mümkün..
Hepimizin zaman zaman düştüğü bunalımlar yüzünden yani hayatı fazlaca ciddiye alması nedeniyle zor bir dönem geçiriyor.
Tedavisi mümkün bir rahatsızlık Allah'a şükür.Bu yüzden içim bir nebze rahat.
Bence de en kısa zamanda yenecek tekrar.
Ve dediğin gibi her şey çok güzel olacak Gugukcum..

Çınar dedi ki...

Ben de aynı dileklerle uzatıyorum ellerimi. Umarım en kısa zamanda sıyrılır kara bulutlardan sevgili arkadaşımız.

Sevgiler

beenmaya dedi ki...

bende katıyorum ellerimi buradaki ellerin arasına, ekliyorum yüreğimi ve guguk sözüne ek olarak maya sözü veriyorum :)))

Ateş Böceği dedi ki...

onun ellerini tutmamak mümkünmü yüreğini hissetmemek bende ateş sözü veriyorum elim elinizde üreğim yüreğinizde

sevgimle

absalom dedi ki...

ben de absalom sözü veriyorum...
benim elim olmadan olur mu?

elim kalbim imkanım emrinizdedir.

guguk kuşu dedi ki...

hadin arkadaşlar eller ve yürekler artıyor.....bir bütün olup belginin elini tutalım. tutalım ve çekelim o karanlık çukurdan onu. Olmadı bizde ineriz o karanlık çukura yeterki o yalnız kalmasın.

Belgin dedi ki...

Kardeslerim, canlarimmmm, sizler olmasaniz ne olurdum ben.
Ellerinize, yüreklerinize saglik, hepinize hepinize cok tesekkür ediyorum, elimden ne yazikki baska bir sey gelmiyor.
Sizi neden bu kadar cok sevdigimi simdi daha iyi anliyorum.
Hepiniz yüregimdesiniz, hepinizi cok ama cok seviyorum.
Gececek bu karanlik günler, bitecek bir gün biliyorum.
Simdilerde biraz kendi kabugumda yasayayim bakalim.
Bu karanliktan kurtulur kurtulmaz büyük bir parti yapicaz yine benim orda, söz veriyorum hepinize:)
Canlarim iyiki varsiniz, Rabbime cok sükürler olsun, sizler gibi kardeslerim oldugu icin.
Öpüyorum hepinizi