23 Eylül 2011 Cuma

BU GÜNÜN EN NEFRET EDİLEN İNSAN TİPİ

Öncelikle belirteyim ki, herkesi sevmek durumda olmadığımı düşünüyorum, herkesi sevdiğini ifade edenlere ise gıbta maskesi altında inanmazlıkla bakıyorum. Herneyse, gelelim bugünün en nefret edilen insan tiplemesine:
"Benimle ilgili düşüncelerini yakınımdaki bir başkasına, başkası ile ilgili fikirlerini bana söylemenin dışında en ufak cesareti olmayan ancak kendini arslan zannedip, tavşan kadar yüreği olmayan" tipleme bugünün birincisi olmuştur. Kendilerine duyrulur.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

yok, yok, ben konuşmayım..

Adsız dedi ki...

ııhhh konuşmayacam.

guguk kuşu dedi ki...

sen bilirsin, içinde kalır ama, sonra şişersin

Adsız dedi ki...

konuşursam fena konuşurum, sonrada olanlar olur.

guguk kuşu dedi ki...

olsun beee boşver sal gitsin:D

Adsız dedi ki...

peki...insanların kaç yüzü var sence?tüm gün bunu düşündüm durdum..

guguk kuşu dedi ki...

pek çok, biz de dahil tüm insanoğlu tek bir benden oluştuğunu sanma yanılgısı içinde hepimizin içinde peek çook ben var ama bunları kontrol altında tutabilecek bir merkez de var tabi...ama kontrol merkezinin farkında olan sayısı sanırım ne yazıkki çook az.