4 Nisan 2012 Çarşamba

Baharın etkisine devam, baharrrrr çarptın beni:)

Ne Yapardım by Gökçe on Grooveshark


Şimdi dizinin dibinde
İplerim senin elinde
Üşümüş kedi yavrusu gibi sensiz
Ne yapardım bilmem

Ne yapardım bilmem
Seni bir gün görmesem
Sesini bile duymasam
Ne yapardım bilmem

Bu nasıl bir aşk
Söyle neden bu yaş
Hadi gel ne olur yine olalım
Bitmesin bu deli aşk 


BAHARRilk by gokce on Grooveshark
 

Sabah vakti taşlar yanıyor
Gözler kör buzlar eriyor
Çevremde dinler gibi güneş
Besbelli bahar geliyor
Kavuşmak masal gibi güne
Dokunsam masmavi tenine
Sarıldım o hain boynuna
Gel kör et beni bile bile
Gel kör et beni bile bile
Bulutlar taş kanlar yalıyor
Kimler yok kimler kalıyor
Bilmezdim son nereden bakar
Gitmezdim sen gelmesen bahar
Gitmezdim sen gelmesen bahar

7 yorum:

Ebru dedi ki...

Ne güzel çarpmışş:)
Bak şimdi hazır ortalık da sakin bağıra bağıra söyledim:)

Gulsen dedi ki...

aşkı biliyorsun besbelli
şarkı da güzel ve hoş ritimli
her gün gelir bakarım buraya
hemen bir pasta yemeliyim dilimli

guguk kuşu dedi ki...

kuzum, arabada çok güzel gidiyor bu şarkı, ben de avaz avaz söylüyorum:D
gülşen, kimse aşksız kalmasın herkes bilsin, insanın özellikle eşine aşık olması harika bir duygu:D
ne güzel hergün gelmen, çok sevindim, hep beklerim

Gulsen dedi ki...

Ş yok Gülsen olacak sevgiler :)

guguk kuşu dedi ki...

:D hay allah nasıl da şablonlarımızla yaşıyoruz...mekanik olarak gülşen diye düşündüm:)

Adsız dedi ki...

Ne güzel canımm:)Mutluluğunuz daim olsun:)

Adsız dedi ki...

napardım bilmemi biz de kızımla söylüyoruz bağrış çığrış :))

çay ve simit