6 Haziran 2012 Çarşamba

Birds by emiliana torrini on Grooveshark

Deriiin bir nefes alıyorum buaralar sabah evden çıktığımda. hanımeliler açtı, hava tatlı bir serinlikte. Kokuyu içime çekiyor bahçeden birkaç gül koparıp arabaya biniyorum. Gül koparma işlemi oldukça acılı oluyor. Artık öğrendim önce dikenlerini kırıyorum gülün. Kuşlar şu ara pek şen sanki benimle dalga geçer gibiler ama onlarla uğraşacak zamanım yok. Ayrıca karşı komşuya pek bi gıcığım, balkonda salıncakta dergi okuduğu için keyifle. Olmuyor ama ben orda tırsık tırsık, panik panik ders çalışırken. İşte öyle.....

Sunnyroad by emiliana torrini on Grooveshark

6 yorum:

tutsak dedi ki...

Koparırken izin alsaydın güllerden canını acıtmazlardı bence...
Bi de ders çalışma bence ders çalışma modunda olursan o panik hali okuduklarını karıştırmana neden olur, o yüzden sen merakla oku öğrenmek için ve doğru bilgileri hafızanda doğru yerlere yerleştir hiç bir sorun yaşamayacaksın kesinlikle...:))))

guguk kuşu dedi ki...

sen kesinlikle genetik olarak da benim abimsin beni bu kadar tanıyabiilen, aynı düşünceleri paylaşan başka türlü biri olamaz

Unknown dedi ki...

Mimin bende kalmış yavrum. bi ara gel de al.

Adsız dedi ki...

Gün geçer, devran döner be Guguk Kuşu... Aheste aheste salındığın günler gelir. Bu arada şu hekimlikte okumak hiç bitmiyor mu be anacığım. İşte Tanrı dağına veriyo! Sevgiler...

guguk kuşu dedi ki...

gelemmmemmmm kedişşşş berabet durumdayımmmm.imdakkkkk


buna dağına mı demeli ahmağına mı bilinmez? bana dua et şekerim...

Adsız dedi ki...

Ahmakların başı olarak yazdığını okumaktan, dinlediğini dinlemekten zevk aldığım çok az ahmak var Guguk Kuşu. Keşke daha çok olay dık ama?
Dualarımı saldım, kabul ola, hayrola!
Sevgiyle...