26 Haziran 2012 Salı

”İlişkiler acı ve mutsuzluk yaratmazlar. Sizin içinizde zaten mevcut olan acı ve mutsuzluğu su yüzüne çıkarırlar.”

Eckhart Tolle
Bu güzel cümle ile başladım, araya güzel bir melodi de attık mı tamam:)
Hey There Delilah by Plain White T's on Grooveshark

Evet, ayaklarım hala yere değmezken, bir iki cümle yazmak güzel olur diye düşündüm ama aklıma "mutluyum, mutluyum, ve mutluyum" cümlesinden başka bir cümle gelmezken, hayat ne kadar güzel değil mi arkadaşlar?
:) 
Yukarıdaki cümlenin ışığında, sadece ilişkiler değil durumlar için de aynı şey söz konusu.  Ara ara hatta sıklıkla kendimi kızgın kızgın mırıldanırken, gücenirken, tedirgin olurken yakalayıp, "şşşşttt sen ne yapıyorsun bakiim orda" deyip gülümsüyorum.
Dur, şunu da ekleyeyim de kaymaklı ekmek kadayıfı olsun :)

Piano Trio in E flat major, D 929: I. Allegro by Franz Schubert on Grooveshark

13 yorum:

Vladimir dedi ki...

İnsanın kendi duygularının farkında olabilmesi ve aynı zamanda ayaklarının yere basıyor olması çok güzel. Her şeyin kıymetini bilmeliyiz aslında. İyinin de kötünün de :)

guguk kuşu dedi ki...

sevgili vladimir, senin bahsettiğin gibi düşününce, iyi kötü diye birşey kalmıyor:)
arkadaşlar hep: ammmannn guguk takılma bu kadar, sınavdan çıkınca hepsi bumuymuş diyeceksin diyordu.
Hayır, hiç öyle olmadı, ben: işte buymuş dedim:)
keyfini sürüyorum şimdi:) sizlerle beraber.

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

Allah mutluluğunuzu arttırsın inşallah. Ne güzel şey her daim mutlu olabilmek. bunu başarmak da meseledir yani, bu yüzden bir de tebriklerimi sunuyorum. bize de akıl verirseniz seviniriz.

guguk kuşu dedi ki...

ahh ah, akıl biz de ne gezer, aklım olsa akademisyen olmazdım zaten.
:D

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

popoyu çimdikle kuşum... allah nazardan saklasın :)

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

Ama ama ama benim yorumum nerde kuşum:( Ne yaptın onu:(

D e f t e r - i K e b i R dedi ki...

umarim ben de bu doktorayi bitirdigimde senin kadar mutlu hissederim kendimi. bazen ondan sonra bir bosluga düsmekten korkuyorum. ama sonra senin cümlelerin aklima geliyor (sanirim daha önce de sen paylasmistin bu zitati) eger mutsuzsan sorun yasadiklarinda degil sendedir diyorum icimden.

yani aslinda simdide böyle. bazen yilginliga düsüyorum. akademi pek de parlak bir fikir degilmis diyorum. fakat sonra kendimi kitaplarima kaptirmis, gülümser bir sekilde buluveriyorum kendimi, elimde mutlu bir fincan kahve ile =)

hayat güzel be kuzum =)

guguk kuşu dedi ki...

evet işin özeti bu: hayat güzel manyaklaşan bizleriz:)
tezin bitince mutlu olacaksın çünkü yılların emeği:)
kimileri amann bu kadar takılma bitince göreceksin hiç de öyle abartılacak birşey değil dediler.
kesinlikle öyle olmadı, çok mutlu oldum, çok gurur duydum ve çok şükür ettim hala mutluyum ve bu mutluluğumu hep yüreğimde taşıyacağım inşallah.

D e f t e r - i K e b i R dedi ki...

canim, tesekkür ederim =) en azindan bitirirsem mutsuz olmayacagimdan eminim =))

guguk kuşu dedi ki...

cansucum her tez biter:)

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

MİMİN VAR KUŞUM

guguk kuşu dedi ki...

dur bi geliim

tutsak dedi ki...

NEREYE KAYBOLDU BENİM KARDEŞİM MERAK YAPMAYA BAŞLADIM ÖZLEDİM :)))