10 Temmuz 2013 Çarşamba

Panikleyen Biri Gördüm Galiba Orada



Alıştığım ve bildiğim mekanize işleyişin tamamı ile değişmesi bende başlangıçta ayaklarımın altından zeminin çekilmesi  ve panik hissi yaratsa da; başka bir dünya, başka dünyalar kısacası yaşayış biçimleri olduğunu deneyimlemem ve bu başkalıklar ve değişimler sürecinde sakince akabilmeyi, akarken izleyebilmeyi ve hatta neredeyse izlerken keyif alabilmeyi yaşayabilmem açısında inanılmaz bir eğitim paketi oldu. Pek tabi ki hala panikleyebiliyorum, paniklediğim anları yakalayabiliyorum ve "işte panikleyen biri gördüm galiba orada" diyebiliyorum. Gülümsüyorum:) Three Idıots'da olduğu gibi:

ALL IS WELL, ALL IS WELL, ALL IS WELL, ALL IS WELL, ALL IS WELL, ALL IS WELL, ALL IS WELL, ALL IS WELL, ALL IS WELL...........................................................................................

Hiç yorum yok: