5 Ekim 2011 Çarşamba

YİTİRMEDEN

9 yorum:

Ebru dedi ki...

Ben bu videoyu ilk kez gördüm ne kadar güzel bayıldım geçişlere:)

guguk kuşu dedi ki...

BEN DE SABAH GÖRDÜM, ÇOK HOŞUMA GİTTİ, VİDEO ÇOK GÜZEL OLMUŞ

Ebru dedi ki...

İyisin di hatunn bağırarak gelmiştim ama sesim kısıldı sessiz günaydın dedim sana:)
Şaka bi yana reflü varmış bende bi anda detone oluyorum :))

guguk kuşu dedi ki...

iyiyim iyiyim, kendimle başetmeye çalışıyorum işte, herzamanki gibi.

Ebru dedi ki...

ben de mutluluğun formülünü yazdım sayfama hehe:))

guguk kuşu dedi ki...

hadiii leeennn, hemen koşup geliyom, deniyom bi de olmazsa vah o zaman haline:D.
ankarayı öp benim için.

Ebru dedi ki...

Hım sen bu formülü çoktan denemişsin :)) Vay halime. yolun düşmez mi buralara ben seni gezdireyim belki işe yarar:)

sufi dedi ki...

İlk defa bu videoyu CEM face bookuna koymuştu ağlamaklı olmuştum. Şimdi de sen koymuşsun dinlemeye aldım sen aradın kuşum. Ne diyeyim sizlere?SÇS tontini.

guguk kuşu dedi ki...

CEM İLE MÜZİK RUHUMUZ OLDUKÇA UYUMLU GİBİ. NE DİYECEKSİN, AŞK DE, SEVGİ DE, GÜZELLİK DE, SAĞLIK DE, CANIM DE, KIZIM DE...SEN BULURSUN DENECEK EN GÜZEL ŞEYİ ZATEN, SÖYLETİR SANA.....