24 Kasım 2011 Perşembe

DUA


Elbette hepimizin amaçları var. Kimi kendimize uygun belki kimi değil. Zamanla gelişen farkındalıkla kendimizi ne olduğunu ve neolmadığına kendimiz karar verdikçe bunu ayırabileceğimiz inancındayım. Mesele değil zaten, insan ne olursa olsun dışarıdaki ve içerideki egosal uyaranlardan bağımsız kaldıp "DOĞRU" davranmalı. Doğru davranırsanız sonuca ulaşırsınız demiyorum. Doğru davranırsanız sonuca ulaşabilirsiniz. Doğru davranırsınız ama sonuca ulaşamayabilirsiniz. Bu kaybettiğiniz anlamına gelmez. Doğrular her zaman maddi veya manevi alemde size başka bir "DOĞRU" olarak geri dönecektir. Bazen bunu o anda kavrayamasak da bu böyle. Zaten doğru davranmayı kurallaştırmış birinin kazanma-kaybetme kaygan zemininden çoktaaan uzaklaşmış olacağı düşüncesi ile.....
TANRIM, beni doğruluktan uzaklaştırma.

9 yorum:

Vladimir dedi ki...

Allah kimseyi doğrulardan uzaklaştırmasın. Allah doğruyu seçmiş insanların sayısını arttırsın.

PAMUK dedi ki...

aminnnnn.

(izleyiciniz olmak istiyorum ama göremiyorum yok mu?)

guguk kuşu dedi ki...

VLADİMİR, DOĞRUYU SEÇERKEN BAZI ŞEYLERDEN DE VAZGEÇMEK GEREKİR, BEDELİ VARDIR TABİKİ. HAKLISIN BU BİR SEÇİM.
PAMUK BLOĞU AÇTIĞINDA URLSİNİ KOPYALAYIP, KENDİ İZLEYİCİLER LİSTENE EKLEYEBİLİRSİN.

Ebru dedi ki...

Aminnn

Gugukcum iyi dileklerine ihtiyacım var sabah bir operasyon için. Gelemiyorsam bil ki cort:)

guguk kuşu dedi ki...

canım rabbim şifa versin. ben herzaman kadınların erkeklerden daha güçlü olduğuna inanırım. tabiki bazı kadınlar diğrelerinden daha az güçlü olabilir. kadınların duygusallıklarını zayıflık olarak tanımlayanlar sahip olmadıkları bu gücü aşşağılamak konusunda ne bıyutta şapşallık ettiklerinin farkında değilller. onlar duygusallıkla mızmızlığı yanlış bir şekilde ilişkilendirir. bu da onların düşünce ve algılama boyutunun zayıflığının en önemli göstergesidir. kadınları herşeye ve herkese rağmen ayakta tutan bu duygusal zekaları. tanrı onlara kendinden inanılmaz bir güç vermiş bir kere: annelik, doğurganlık.....kadınlar olarak tek hatamız birbirimize destek olacak yerde ilk çelmeyi takan kişiler olmamız. güçlerimizin farkında olamayışımız.

Unknown dedi ki...

Bir süre ama sadece çok kısa bir süre şüpheye düşmüştüm. Etrafımda yanlışlarla amaca ulaşan sürü sepet insan var ya ben niye hala tırnaklarımla kazımak zorundayım diye. Bilirsin beni, dinlerin felsefesine hele de islam felsefesine düşkünümdür az biraz. İşte o dönemde başladı düşkünlüğüm. Bu konuda bilirkişi sayılmam velakin şunu bilmekteyim, bizim için neyin iyi,neyin kötü olduğunu bilemeyiz. Bize çok hayırlı görünenin arkasında şer, çok kötü görünenin arkasında hayır olabilir. Hani demişsin ya doğruları yapıp amaca ulaşabilirsin de, ulaşamayabilirsin de diye. Belki de biz amaca ulaşamadığımızı zannediyoruz fakat daha yüce bir şeye yaklaşıyoruz, kim bilir...

guguk kuşu dedi ki...

evet kediş evet. bende tam bunu diyorum. benim de aklıma geldi bazı şeyleri yapmayı bile denedim ama onu yapmaya çalışmak, diğreinden daha fazla stres sebebi oldu benim için. abi bi kere bünyeye uymuyor. buraya sepetlenmeden önce, hani ruhlar diyarında, şefe bir söz verdiğimizi düşünürrüm hep. ben şef, ben hep doğru olmaya gidiyom taaammı dedim galiba. o da benim makinayı ona göre dizayn etti.dolayısıyla şu her istediğini elde eden tiplerin sahip olduğu bazı teçhizatlar eksik bende. olmadı. iyiki de olmuyor.

Ebru dedi ki...

Geldim kuşum.
Doktora acıyacak mı dedim evet dedi çok mu dedim evet dedi:) Ben kolay mızmızlanmam ama utanmasam ağlayacaktım:) Elbette yine ıh demedim sadece ellerimi fena sıktım tırnak izlerim çıktı yine:)
Tahmini 10 güne 1 operasyon daha var bu biraz daha baba:( Lenf bezi şişlikleri alınacak ama o da geçer alıştım acıya bi eksik bi fazla aslanlar gibi girip çıkıyorum .
Ama ben biliyorum o acıları da :)
Neyse kuşum teşekkür ettim öptüm

guguk kuşu dedi ki...

canımmmm, öperim ben seni. geçecek hepsi. varsın olsun tek derdin bu olsun be kuzum.