22 Kasım 2011 Salı

ERENLERİN KULAĞI ÇINLADI


Yazmak istedim; yazamadım. içimdekileri aktaramadım bu aleme. TelefonuM çaldı güzel bir dua dillendi karşıdakinin dilinde. Yüreğim zaten kıpır kıpır; kuş olduuuu uçtuuu gitti. Tıpkı Sufim gibi "Allah söyletiyor, erenler seninle olsun" dedi, ses. Tam da duymak istediğim şeyi nasıl da çabuk gönderdin Sevgili Tanrım. Olacak olan herneyse, biliyorum ve hissediyorum ki: en güzeli.
Bu güzel dua edilirken bu müzikleri bulmuştum ben de size aracı olayım, "günleriniz güzel olsun, erenler sizinle olsun" dedim.

26 yorum:

Nehir İda dedi ki...

Hüüü ya dosttt demek kalmış:)

Fortunata dedi ki...

hakikaten huuuu demek istedim sadece....

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

Aracılığını kabul edip tık ediverdim kaydın üstüne. Erenler bizimle olsun da, bu müziklerle melekler de bizimle olur kesin. Nasıl bir dinginlik bu kuşum.

guguk kuşu dedi ki...

hoşgeldin dosttttt.

guguk kuşu dedi ki...

fortunatam, seni burda görmek de ayrı bir zevk, bugünüm neşeli geçecek.

guguk kuşu dedi ki...

deli kedi nerdesin lan.....sen gittiğinden beri böyleyim yandım, piştim, kül oldum erdim yokluğunda, madem sayfanı değiştirdin, niye söylemiyonnnnn. bak hemen normal halime döndüm, eski kedi-kuş çılgınlıklarımıza geri dönebiliriz, ne dersin?

Fuliyama dedi ki...

Müziklerin günüme renk kattı, beni derinlere götürdü sevgili Guguk, çok teşekkürler!

guguk kuşu dedi ki...

fuliyama, teşekkürü evrenin yaratıcısına et, ben sadece aracıyım. müzik nasıl da güzel bir aracı değil mi?

Nehir İda dedi ki...

Küstüm len

guguk kuşu dedi ki...

haydaaaa noolduki şimdik.

Nehir İda dedi ki...

Ne bir seramoni ne bir iltifat ne bir kucak yok hiçbişey yok.

guguk kuşu dedi ki...

ben birine "dostttt" diyorsam zaten geriye bişi kalmaz ama güzel gönlün uçsun kanatlansın madem: can dost hoşgeldin hep gel emi, bi de küsme leyyyn

Nehir İda dedi ki...

Ülen o bana mıydı sil sil sözlerimi:))
Gerçi silme be ihtiyacım var bugün her türlü iyi şeye:)

guguk kuşu dedi ki...

belli ihtiyacın var:d
o zamannn yüreğimden sana bir kuş gönderdim, tut onu.

Nehir İda dedi ki...

Tuttum:))

guguk kuşu dedi ki...

:D

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

çılgın ata ata yerim seni:) yavrum yokluğumda eren erene. la ben de ereyim iki el atın:)

guguk kuşu dedi ki...

sen zati erdin farkında değilsin, biz peşinden geliyoruz.

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

kuşum ben yanmayı beceremiyorum. bi yansam pişicem de:) dışım kırkına geldi gelecek, içim beş yaşında. bu nası bi ermektir:)

guguk kuşu dedi ki...

kediş sen doğuştan ermişsin, boşver. ben yeni bloğu ekledim bilem.

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

kuşum sen beni ekledin de, ben senin izleyicin olamıyorum. bulamadım şeysini. ben de kopi pest yapıp girdim. işalla olmuştur.

guguk kuşu dedi ki...

olmuş kedişim.

guguk kuşu dedi ki...

he he kaybedip tekarar bulunca daha zevkli oluyo be. hani eşler küser de barışması çok güzel olur ya:D

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

Leeennn kaybetmek sayılmaz ki o. Herkese teker teker yazdım, yetmedi blogda dev puntolarla yayınladım anacım ben gidiyorum, yokum beş altı ay diyerekten:) Kısa bir ayrılık diyelim:)))) He ya zevkli ama. Len günde iki üç yazı döktüresim geliyor, nası içimde biriktirdiysem:)

Nehir İda dedi ki...

El altmışmışsın gugukum:)) Hatun yarı emişti iyice olmuş nerelerde erdiyse artık

sufi dedi ki...

Yerim kız ben seniii! tontini.