8 Ocak 2012 Pazar

BİLDİK ŞEYLER

Sakin ol, dedi. Hiçbirşey sana zarar veremez; zaten hiçbirşey sana zarar vermek için değil....
Oysa ben kırgındım, düzenim altüst olmuştu, yine en başa dönmüştük. Küçücük bebeğimi yine hiç tanımadığım birine emanet edecektim. Ki şuanda ortada yeni biri bile yoktu:D
Bugün düzenin bozulmuş görünse bile hep daha iyiye gitmedi mi? dedi.
Evet öyleydi ama bugün yine bir belirsizlik vardı, bildik endişeler, bildik yılgınlıklar.
Güldü; o zaman sorun yok işte hepsi bildik ve Sevgili Tanrı yine en güzelini yapacak.
O an ona inanmayı çok istedim.Çaresizliğimin üstümden akarken bardağa damla damla tevekkül olarak dolduğunu görüyordum. Sanki öyle hastaydım öyle hastaydım ki elimi kaldıracak gücüm yoktu, görüyordum, kalbim çarpıyordu korkuyla ama uyuşmuşcasına öylece boş boş bakıyordum.

Yeterice yorgundum zaten oldurmaya çalışmaya yeltenmeyecek kadar. Hani öylesine uykun gelir, kanepede, üstünde pijamaların bile yoktur ama ne onları giymeye ne de yatağına gitmeye mecalin yoktur. Uyku çoktan kucağına almıştır seni, kuyuya düşer gibi düşersin yumuşakça uyku minderine...İşte benim halimde öyle, hiç birşey yapamıyorum..İzliyorum sadece ve Ona güvenerek.



9 yorum:

Vladimir dedi ki...

ENdişeler hep olacak sanırım. Belki de hayatın güzel anlarını daha da güzel algılamamızı sağlayan bu endişelere açık dönemlerdir. Bilmiyorum

guguk kuşu dedi ki...

Ben de bilmiyorum vladimir, bir bilen var mı ki? ama işin en köü gibi görünen en güzel yanı da galiba yapacak bişey olmaması, solucanı oltaya taktım, göle attım balık gelirse gelir:D

ezgi dedi ki...

sevgili guguk kuşu,
çok güzel müzikler:)

Adsız dedi ki...

Sevgili Guguk kuşu,
Seninle yeni tanıştık. Konunun ne olduğunu çok da anlamadan, endişelenme diyerek, sırtına elimi koyup okşamak istedim. Belki bir ay sonra bu ana geri döndüğünde ne iyi olmuş da böyle olmuş dersin.
Endişelenme. Olan olacak olandır.
Sevgiyle

Ebru dedi ki...

Hep şöyle düşünüyorum sessiz değilse sorunlara, sorulara verilen yanıtlar ümit var hem de çokk var.
Gelir be kuşum balık gelir. Kaçar yine gelir kaçar yine gelir kaçar yine gelir.........

guguk kuşu dedi ki...

sevgili ezgi, müzik hayatım vazgeçilmezi, heranımda yanımda, olmazsa yapamadığım....
ahh sevgili ebruli kedi, elinin sıcaklığını sırtımda hissettim. biliyorum öyle olacak.
kuzum, hep daha iyi oldu zaten aradaki bekleme sürelerini bu yüzden zararsızca atlatmalıyız.

Unknown dedi ki...

kuşum bugün neşe yayıcı cin görevini üstleniyorum. hoplak zıplak bi gün olsun istiyorum. tam havamdayım zira:))) kar var mı sizin oralarda kar. bizim burda var hava atmak gibi olmasın. ya da olsun ya. çok güzel:)

guguk kuşu dedi ki...

hıh kedişe bak, moral verecekmiş bi de, kar var diye hava atıyo ki burda kar yok:D ama korkma kedişimmm ben yine neşeliyim.

Unknown dedi ki...

kuşum kuşum
daim olsun neşen
:)