13 Aralık 2012 Perşembe






Birileri, birşeyler beni mutlu edecek diye diye beklerken kurur kalırız. Açtım müziği, keyfini çıkarttım. Şairin Roma'nının tadı damağımda. Ahhh sevgili moottah, zeey ve tagan sizlerle yaptığım yolculuk, yüreğime ekip gittiğiniz acı, sevgili bendag'ın bilgeliği, gamenn'in ikiye bölünmüş ruhu, agabu'nun zavallılığı .......nasıl da kardeş olduk sizlerle; ki aklımdan çıkmıyorsunuz. Yeni kitabıma başladım Fortunata'ya dediğim gibi "sallayacak bu kitap beni". Kurtlarla Koşan Kadınlar ile yeni tanışmış iki kişinin birbiriyle iletişim kurmasındaki çekingenlik, anlamsız naziklik var aramızda henüz. Birimize karşı çok tedbirliyiz. Bir yandan aklımda Şairin Romanı, diğer yandan yeni sevgilim yavaş yavaş giriyoruz birbirimizin içine. Bakalım bu kitabın sonuna yakışan tören ne şekil olacak?

Hiç yorum yok: