11 Aralık 2012 Salı

ÖZGÜRE MEKTUPTUR


Sevgili Özgür,
En son kağıda mektup yazdığım tarihi hatırlamıyorum bile. Ama bu sana yazılmış bir mektuptur her nekadar sanal ortamda olsa bile. Çok önemli bir konuyu iletmem lazım sana. Çok önemli. Sabahları dinleyebileceğin bir müzik buldum. Pozitif enerji yüklü bir müzik. israrla dinlemeni öneriyorum. Mektup formatından çıkmadan yazıyor olmama dikkatini çekmek istiyorum:) Dinle, dinlerken vücudunun senden bağımsız olarak müziğe uyum sağlayacağını biliyorum. Ve sonra buzz gibi soğuk havaya çık. Müzik kulağına asılı kalacak göreceksin. Yakın arkadaşın, Guguk Kuşu
%&^^!! (bu da sanal imzam).


I'm Yours by Jason Mraz on Grooveshark

7 yorum:

Adsız dedi ki...

mmmm başkalarına ait mektuplar okunmaz ayıptır bilirim ama ben okudum ve şarkıya bayıldım... dayanamadım indirdim ve dinliyorum sana ve gıyabında özgüre teşekkürler :))

çay ve simit

guguk kuşu dedi ki...

bir o kadar da keyiflidir ama dimi başkalarına ait mektupları okumak:)

Adsız dedi ki...

:)) sırada milenayla kafkanın mektupları var...

çay ve simit

guguk kuşu dedi ki...

çay ve simit, hımm evet denemeye değer bir bakayım kitapyurdundan ama ben kurtlarla koşan kadınları koymuştum sıraya hımm ya da suç ve ceza mı yoksa kış günlüğü mü, uzun bir kitaptan sonra biraz kısa bir kitap mı iyi gelir yoksa uzun soluklu kitaplara devam mı...amaaan ne güzel şey bu kitap okumak ya, düşünsene seçmesi bile ayrı bir zevk dimi?

ÖZGÜR dedi ki...

1)sen nasıl güzel bir şeysin?
2)birbirimize bu kadar benziyor olmamız garip mi?
3)bu kafayla fazla uzun yaşamayız? Daha doğrusu kafalar fazla dayanamaz.
4)düşünüldüğümü hissettiğim nadir güzelliklerden birini yaşattın bana.
cevap mektubum:
http://ozgurtamsen.com/2012/12/12/guguk-kusuna-mektuptur/
sevgiyle, hoş kal Guguk Kuşu.

Adsız dedi ki...

Kesinlike... Kitapların önünde kendimi şekerci dükkanındaki çocuklar gibi hissediyorum gözlerim parlıyor ve ben hep daha fazlasını istiyorum :)
arsızım sanırm :P

kurtlarla koşan kadın sıraya girdi ;)

çay ve simit

guguk kuşu dedi ki...

ben nasıl birşeyim?
benimle ilgili farklı düşünceler var ve hatta bunlar bazen taban tabana zıt, bana sorarsan, ben hiç bilmiyorum.
aslında hepimiz birbirimizin aynıyız ama çoğunluk kendini olduğundan farklı gördüğü ve göstermeye çalıştığı için kendilerini farklı sanıyor.
uzun yaşarmıyız ama ben hayatı daha gerçekçi, daha kaliteli, derinliğine yaşadığımızı düşünüyorum.
hemen mektubumu alacağım psta kutuusundan.
çay ve simit, aynen konu kitap olunca ben de ağzından salyalar akan bir tipe dönüştüğümğü farkettiim.