4 Mart 2009 Çarşamba

AMAN ALLAHIMMMMM!!!!


Aman allahımmm. neler oluyor, gözlerime inanamıyorum...... ağlamak istiyorum. 26. izleyicimiz de gelmiş. (hay bahtsız accık erken davranaydın, 1. çinko senin olacaktı, tembel şey). geçen günlerde izleyiciler bloggerın azizliğiyle hızla düşüşe geçmişti. Bugün ise guguk hakettiğini bulmakta. İzleyin beni anacım......(yav ben bu lafı bi yerden hatırlıyom, kulağımın arkasına bi de gülmü takmam lazım ki). Evet efendim, az farkla 1. çinkoyu kaçıran talihsiz talihlimizde kimmiş bakalımmmmmmm:

GÜRKAN KALKAAAAAAN (ALKIŞ EFEKTİ, PLEASE)

Olsun be Gürkan, herkese bu kadar bile karşılama töreni yapılmıyo, idare et artık. dur sana da başka bi resim koyayım bari. Seninki de 1.çinko değilde ne biliiimmm 1. bakır ya da 1,2. çinko olsun olmaz mı? Ama başka şarkı bekleme, sende dinleyiver kenardan, tamam mı?

Yav şuraya bi elektronik tabela mı koysam, "filaş filaş izleyiciler 26 oldu, o da ne izleyicilerin sayısı 15 e düştü" (şeytan kulağına kurşun, tık tık). Ne güzel gün boyu izleriz. Borsa gibi, hava alanı gibi.

1 yorum:

foodbynil dedi ki...

ilk gelenlere bi tören yok mu :(