10 Mart 2009 Salı

MİM

Sevgili Beenmaya umarım hakkıyla cevaplayabilmşimdir soruları. Bazılarında epey düşündüm. Ben de sevgili Belgin, Cheetos ve Perikızı'nı mimliyorum. Hadi bakalım hanımlar......
Sizi en çok üzecek olay?

Elimden gelenleri yapmamış olmak

Nerede yaşamak isterdiniz?

Teras katında, küçük sevimli bir dairede, terasına çiçekler ve ağaçlar dikebilmek ve orda kendi başıma keyifle oturmak isterdim (bide somya koyardım oraya)

Yaşayabileceğiniz en mutlu an?

Kendimle ve etrafımla barışık olduğumu hissetmem.

Hangi hataları hoşgörüyle karşılayabilirsiniz?

Kasıt içermeyen ve daha öncede tekrarlanmamış olanlar

En sevdiğiniz erkek karakter?

Jack Nicholson

En sevdiğiniz kadın karakter?

Julia Roberts

Tarihteki favori kahramanlarınız?

Atatürk ve Marie Curie

Gerçek hayattaki favori kahramanlarınız?

Babaannem ve babam

En sevdiğiniz ressam?

Resimden anlamam dolayısyla ressamları tanımam

Bir erkekte en çok beğendiğiniz özellik?

Dürüstlük ve zeka

Bir kadında en çok beğendiğiniz özellik?

Dürüstlük ve zeka

En sevdiğiniz erdem?

Farkındalık

Yapmaktan en mutlu olduğunuz iş?

Dolapları düzeltmek

Kimin yerinde olmak isterdiniz?

Bütün kusur ve eksiklerime rağmen kendimin

Arkadaşlarınızda hangi özelliklerin olmasını istersiniz?

Dürüstlük, zeka ve farkındalık

Kendinizde gördüğünüz en temel eksiklik?

Plansızlığım

Hayatınızın en büyük şanssızlığı?

Mesleğim

En sevdiğiniz renk?

Yeşil

En sevdiğiniz çiçek?

Nergis

En sevdiğiniz kuş?

Kapımızın önünü kakalamayan herhangi bir kuş

En sevdiğiniz yazar?

Yazar tercihim yok, bir yazarın bi kitabı hoşuma giderken diğerini okuyamıyabiliyorum ama Paulo Colehonun her kitabını okudum.

En sevdiğiniz şair?

Şiir sevmem pek

Tarihte en sevmediğiniz karakter?

Gaddar, katil ve baskıcı olan tüm karakterler

En çok isteyeceğiniz özellik?

Kendiyle barışık, kendinin farkında, huzuru bulabilmiş biri olmak isterdim

Nasıl ölmek isterdiniz?

Sonbaharda bir akşam üstü, kuşlar artık yuvaya uçmaya hazırlanırken ötüşüyorlar, hiç bir yerim ağrımıyor ve yapmak isteyebileceğim herşeyi yapmışım, dünyaya katkıda bulunmuşum ama öyle yorgunumki, uykuya gider gibi, hani gözlerinizi açamazsınız ya, önce dünyayla vedalaşıp, gülümseyerek......gerçeği bulur gibi......annesine kavuşur gibi.....

Hayattaki sloganınız?

Biliyorum sonunda herşey güzel olacak

Şu anki ruh haliniz?

Hımmm, görevini tamamlamış olmanın rahatlığı içindeyim.

2 yorum:

beenmaya dedi ki...

guguk kuşum canım benim çok teşekkür ederim. ve evet sonunda herşey güzel olacak :))

guguk kuşu dedi ki...

di mi:)