31 Mart 2009 Salı

İKRA


Yıllarca muhalefet konumunda kalmak

Ve her seferinde kendini yargılamak ve suçlamak

Diğerlerinden alabildiğince farklı olmak
Kendine ait bir yer bulamamak

Sarkacın iki ucundaki koşuşturmadan yorulmak

Onları anlamaya çalışmak

Yargılanmak ve kendini anlamaya çalışmak

Kırılmak, yaralanmak

Yeterince kırıldığında başını almak

Kendi dağlarına kaçmak

Soluklanmak

İçinin derinliklerine dalmak

Daldıkça şaşırmak

Şaşırdıkça dalmak

Buldukça inanmak

İnandıkça güvenmek

Güvendikçe sağlam basmak

Zamanı kovalmadan, kendi yolunda seyreylemek

Sakince etrafı izlemek, izledikçe öğrenmek

Öğrendikçe parçaları birleştirmek

Günü geldiğinde görmek

Şaşırmadan görmek doğrularını

Ama yargılamadan onları

Gülümsemek..

Kendine inanmak

Ve kendini sevmek

Yine kendi yolunda seyr-i aleme dalmak,,,,,,,


24 yorum:

Belgin dedi ki...

Olgun ve iyi bir insan olmak icin gecirilmesi gereken dönemleri cok güzel anlattmissin güzel kusum.
Yüregine, ellerine saglik bitanem.

guguk kuşu dedi ki...

amaaan, işte bu kadar kolay be belgnim, mlletin abarttığına ne bakıyosun sen. muckkkk

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

oo baya derinlere dalmışız..:)

guguk kuşu dedi ki...

@kısaca sana deli desem ayıp kaçar mı?
Delicim (ay bi hoş oldu valla) bugün 10 yıllık birikimimin bi sonucunu aldım (ilişkiler anlamında) bende bu şiirimsiyi kendime hediye edeyim dedim.:)

Belgin dedi ki...

Ben seni çok seviyorum yaa, delişmen kuşum benim.
Eğer bir gün gelirsem yanına, sana sıkı sıkı sarılıp, doyasıya öpücem o yanaklarından.
Şimdilik uzaktan gönderilen öpücüklerle idare bitanem:)

tutsak dedi ki...

Mübarek olsun olduğun yer
Daha nice güzel yerlere ulaşaman dileğiyle
Sevgiler

nilüfer dedi ki...

kendini bilmek, kendini okumak, kendinden kendine yolculuk aslinda yasam, oteki dedigimiz ben olanlarla yurumek yolu, HİÇ hiç yargilarmi?Hiç hiç suçlarmi..içinden akanlari sevdim guguk kusu..
sevgimle..

guguk kuşu dedi ki...

@belginim, güzel saçlım benim. Sevelim birbirimizi. Delilik hoşuma gidiyor. Delileri seviyorum. Birgün mutlaka görüşeceğimize inanıyorum.mıncırdım seni

guguk kuşu dedi ki...

@Tutsakcım, yorumunu okurken utandım. Olduğum yerin ne olduğunu bilemiyorum ama tek bildiğim sanki dünden daha iyi olduğu. Hep beraber ulaşalım onlara.
@Düşcüm, Evet O yargılamaz, merhamet sahibi, suçlamaz, bunları düşündükçe içim titriyor. layık olmanın yolunda eriyip gitsem keşke. yüreğimle.

foodbynil dedi ki...

Gülümsemenin çok değişiklere kapı açtığına şahit oldum kuşum benim.İzledikçe öğrenmek demişsisn son derece yerinde bi tespit olmuş.Senin sayende alemlere daldım bak sabaaanan sabanaaan.Seviyorum seni kuşların en güzeli eline koluna sağlık.

guguk kuşu dedi ki...

@uçtum be uçtummm, herkes beni seviyoooo. Bende onları seviyom. Çiçek kızlar olduk biz.Kesinlikle gülümsemenin yaptırımcı, oldurucu bir enerjisi var perişim. Yapay olanları da gerçeklerden çok iyi ayırt ediliyor. Ben de seniiiiii pericimmmmmmm. muck.

beenmaya dedi ki...

daha da devam eder bu bitti sanırsın bittiği yerde yeniden başlar hatta...yani kısaca insan olmak öyle değil mi...

beenmaya dedi ki...

ada kıskandım beni de sevin beni de sevin :))

guguk kuşu dedi ki...

@Ben de bu mayacım nerde diyordum. Sevmem mi seni. Sen de bu yürek varken........ahhh buluşsak sohbet etsek uzuuun uzuuuun...belki bi gün , neden olmasın...
ve evet aynen dediğin gibi. o biter yenisi başlar. yeni bir sarmala takılır dönmeye başlarsın, öğrenince öğreneceğini, yeni bir sarmal, böyle böyle hayat geçer. mavi tüyü okumuşmuydun: bu evrendeki görevinizin devam edip etmediğini mi merak ediyorsunuz, yaşıyorsanız, devam ediyordur:) mucckk, çocukluk kahramanım benim

foodbynil dedi ki...

beni bi daha sev mayayı sevmeni kıskandım şimdi:ppp

guguk kuşu dedi ki...

@Şimdi kimse kıskanmasın ama bu delişmen benim ilk göz ağrım, deliliğine deli olduğum pericim benim o. Peri kızı, sen benim elma ve pamuk şekerim, çilekli topitopum, marsmellowumsun. Önce koklar sonra öperim seni. Mıncırmayı sen öğrettin bana. Gülen yüzün hep gülsün, pırıl pırıl yüreğine guguk kuşları konsun.

foodbynil dedi ki...

:) ay çok şımardım şimdi fırlamalık yapasım geldi bundan sonrra her yorumun başında sev beni diye başlayacağım.Nasıl bir motivasyon kaynağısın sen yaaa pis!!Alırım seni öyle biblo gibi koyarım karşıma sen konuşurusun ben moral bulurum olur mu bebeyim ?

Belgin dedi ki...

Mayacim ben senide, bu deli kusuda, kisacasi hepinizi seviyorum:)
Bir gün bir yerlerde, hepimiz bir araya toplansak, Allahim hayali bile güzel, mutlu edici:))
Kucak dolusu sevgiler gönderdim hepinize, sarilip öptüm yanaklarinizdan:))

Belgin dedi ki...

Güzel kusum, mimlendin:)
http://cadilarkampi.blogspot.com/2009/04/mim.html

sufi dedi ki...

Tabii iki gün bloglarınıza giremedim unuttunuz beni di mi? Bu tontini nerede diye soranınız uğrayanınız bile yok.Oysa ben okuyamadığım yazılarınızı bile okuyorum her fırsat bulduğumda .Ama tam yorum bırakacağım anda didiiit kapanıyor, ekran kapkara.Fanı bozuldu,sipariş fan yolda.Ben de hepinizi seviyorummmm.Tontini

guguk kuşu dedi ki...

@aşkolsun tontinim, aç gönlüne kuş (guguk) konsun:) Canım birara benimki de öyleydi. halletik. Biz de seni seviyoruz (onlara deme ama en çok ben seviyorum seni)

sufi dedi ki...

Sizlere uğramayınca kendimi nerelere vuracağımı bilemiyorum, sanki çocuklarımı ihmal etmişim gibi.Bugün ne yediler acaba, sağlıkları yerinde mi, mutlular mı?İçsel seslerim hiç susmuyor.Sizleri seviyorummm.

guguk kuşu dedi ki...

@Canımmmmmm tontinim, sev bizi. Yüreğinin bi köşesinde olalım hep. Sevginle mutluluğumuz katmer katmer açar yedi verenler gibi. Hep beraber inanılmaz bir güzellikte bahçe olduk. Canım varlığına şükürler olsun.

Adsız dedi ki...

canımmm şiirin çoook güzelmiş.Yüreğine sağlık.çok etkilendim!