24 Nisan 2009 Cuma

DUYURU


Herkesin sizi sevmesini mi istiyorsunuz? Cep telefonunuzun sürekli çalmasını, insanların sizi yemeğe davet etmesini mi istiyorsunuz? Öyleyse, şu küçük anahtar size bu bol arkadaşlı dünyanın kapısını hemen açacaktır:

HERKESE DUYMAK İSTEDİĞİ ŞEYLERİ SÖYLEYİN, DUYMAK İSTEMEDİKLERİNİ ASLA!

İşte bu kadar basit. Ama küçük bir komplikasyonu var. Sevgilerin gerçekliği hakkında herhangi bir garanti veremiyoruz.

Her türlü sorununuz özenle çözülür. Bizi arayın.

044466688880000

19 yorum:

özii dedi ki...

:) arayalım mı guguk kuşum ? Ben seni çok seviyorum diyecektim

defne dedi ki...

sonrada sahte ama tam da istediğimiz gibi arkadaşlarımız olmuş olur.
müşteri memnuniyeti hattın galiba aşırı talepten dolayı tıkanmış..arıyorum arıyorum meşgul çıkıyor:)

nilüfer dedi ki...

gerçekliginin garanti olmadıgına dair duydukları bir tek şüphe, yine duymak istemediklerini duymalarına neden olacak:D ne yaman çelişki, çünkü zihin sözle beslenir:))

özii dedi ki...

amanınnnn , Monochrome duydum ölürüm yaa çok severim ben bunu guguk kuşum

Belgin dedi ki...

Amanda aman gene kim kizdirmis benim canim kusumu, yoksa gene kirmizi kafali oglan takildi pesine, kisst kisst deseydin:)) Kiz nolduda dellendin gene:)) Su verdigin numaradan bir Ingiliz hatun cikiyor what matt deyip duruyo:))
Hadi sakinles, bak sarilip öpüp kactim:))

guguk kuşu dedi ki...

@canımmm, öziiim benim, ben de seni, hem de en gerçeğinden:)
@defnecim, :), haklısın eminim böyle bir hat olsa arayan çok olur, çoğu kişi bu yalan sevgilere razı.
@sevgili düşüm, yine çok haklısın. eh onuda görmezden geliversinler bi zahmet:)
@öziim, ben deeeee, aslında belki yann tiersenin en bilinen parçası la vielle ama ben en çok monochromoyu severim, sözlerinin anlamı da çok güzel

guguk kuşu dedi ki...

@nasıl da bilir benim güzel saçlım. amaan boşver, ben attım lafımı ortaya, alan alsın almayan ne halt ederse etsin:)

pinomino dedi ki...

ha haaa:)))
boşver guguk kuşum:)
3 günlük dünyada en azından duymak istediklerimizi duyalım:))
ooooooo hey there delilah 'da süper şarkıdır
iyi gitti fon müziği olarak
vallahi doğru diyorum bak:)))

öykü dedi ki...

bı avuc fındık versem ..
Su an yıyorum:))
tadı da cok guzel
benı sever mısın acep o zaman:)

umursamaz dedi ki...

aman diyim, ben ıcımden gelenlerı seveyım, onlarda benı severlerse ne ala..ugrasamıycam kımseyle:)
dımı ama guguk kusu.. sevılıcm dıye oooo
sevıyorsam zaten cok seyler yapıyorumdur. hem bıseyler yapmama gerek olmamalıkı:)

tutsak dedi ki...

Hattan cevap gelir aloo bu bir bant kaydıdır güvenliğiniz için konuşmalarınız kayda alınacaktır.
Pohpohlanmak için 1 i
güzelliğinizi övmek için 2 yi
zenginliğinize itibar için 3 ü
Aşk cümleleri için 4 ü
...................5 i
küfretmek istiyorsanız telefonunuzu kapatınız. :)

aysegul dedi ki...

:)))
Çok komik,bunlar ticari amaçlı olabilir.Ben de
yeni bir blogcuyum.
Sevgilerimle...

guguk kuşu dedi ki...

@Tatlı Pinom benim, işte ben senin o dediğini hayatım boyunca hiç yapamadım, hep gerçeklerle uğrştım, hem kendimi çok acıttım hem etrafımdakileri. Ama diğerini de denedim yapamıyorum. Bensıkıcı, gerçekler dünyasının nsnıyım yani. Evet hey there delilah eşimle bizim şarkımız:) çok güzel oluyor tatile giderken o şarkıyı dinlemek.
@Güzel gözlüm benim, Öykücüm, bi avuç fındığını benimle paylaşan öykümü nasıl sevmem ki:)
@Pırıltılımcım, aynen öyle valla, beni böyle sevenlerle berabr oluyorum artıkın, ben kimseyi kırmak isteyerek yapmıyorum hiçbişeyi, doğruarım var uymuyosa eyvallah dimi, evet onlar beni sevicek diye kılık değiştiremem
@Abim benim yaa, şu zekana hayranım valla iltifat diil ha.Yapalım senle bu mutluluk hattı işini, amma para kazanırız. Çok hoşuma gitti küfretmek istiyosanız kapatınız:) bence bunları gerçeğe dökmenin zamanı geldi. Abim öpüyorum seni.
@Ayşegülcüm, hoşgeldin dünyamıza, burda çoook mutlu olacaksın. Kesnlikle heleki Tutsak abimiz varken bundan çook para kazanırız. Umarım hep beraber oluruz Ayşegül.

Zeugma dedi ki...

Burada ''Dost acı söyler'' gerçeğini tamamen unutuyoruz,değil mi Gugukcuğum? Çünkü sözkonusu olan sadece dostlarımız değil,''herkes''.
Yazında mesaj olarak ''sevgilerin gerçekliği'' var :)
Eh,ne yapalım, biz de susar,o kişiye tanıdığımız kadarıyla sadece duymak istediklerini söyleriz.
Ama bunu yaparken abartmadan, ona sadece pozitif konulardan söz edebiliriz.Şişman birine ''Aaa!! ne kadar zayıflamışsın'' ya da rüküş birine ''Bugün çok şıksın'' demek asla olamaz bu.
O her ne kadar bunları duymak istese de..
Velhasıl bunu herkes yapamaz.Onu vurguluyorsun sen de zaten..
Sevgilerimle...

guguk kuşu dedi ki...

@acı söyleyen herkes dostmudur bilinmez tabi bazıları sadece acıtmak ister. ama inanıyorumki gönül bunu ayırt edebilir. Evet haklısın zeugmacım, onu mutlu etmek için şişman birine ne kadar da incesin demek aslında gerçeği yüzüne başka tarafından vurmak olur. kimse aptal değil bu evrende. İyi bişeyler yaparlarsa onu söyleyebiliriz. Ama inanıyorumki ve tecrübelerime dayanarak bu tip insanlara pozitif şeyler öylediğinde inanılmaz ukala oluyorlar. Söylediğine pişman ediyorlar seni. Beni onları kendi evrenimden dışarı atmayı yeğledim. Hernekadar arasıra bana bulaşsalarda, uzak duruyorum onlardan çooooook uzak.

sufi dedi ki...

Gugukcuğum ne zaman ortalardan kaybolsan bir sorun mu var diye düşünüyorum.Benim güzel kızım seni yaratan sevdiği için yaratmış.Duymak istediğin şeyler olduğu için değil, gerçekten söylemek istediğim için diyorum ki "Biz seni seviyoruz canım."

guguk kuşu dedi ki...

@Sufimmmm, canımsın, sarıl bana. Az önce seni düşüdüm, yorum bıraksam da beni sevse dedim. Özii de öyle yazdı tontinim. Beni sevdiğinizi bilmek yüreğimi coşturdu. Coşum gözlerimden akıyor şimdi. Çok iyiyim tontinim, ben hiç kötü olmadım ki....Ama yüreğimi erittin bana kızım dedin ya, nasıl da ihtiyacım varmış bu söze, çünkü duyma şansım yok artık. Hepsinii ebediyete uğurladım çoktan. Galiba canım ağlamak istiyormuş. Birkaç gündür böyle bir garibim. Nedeni yok. Belki anneler günü yaklaşıyor ondandır. anım sufim, kollarının arasına sığındım, başımı boynuna gömdüm. İyiki varsın, iyiki varsınız.Ben iyiyim merak etme. Ben hep iyi oldum.

Biraz dedi ki...

Guzel demissin sevgili gugukkusu...

Bu arada fotograf aslinda pek cok seyi hemencecik anlatma bakimindan pek bir dusundurucudur...

Sayfalar dolusu yazilacak seyler bir kareye sigmis.

guguk kuşu dedi ki...

@Birazcım, etrafıma bakıyorum da insanlar hayal dünyasında sanki. Birbirlerine cicimler, hayatımlar, iltifatlar...bazen midem bulanıyor inan. bense çalı dikeni gibiyim etrafımdaki yalancı çiçeklerin arasında:( pabuç gibi bir dil:) idare ediyorum işte:)