28 Nisan 2009 Salı

TATİLİM GELDİ:)

Yorgunum; iliklerim, kemiklerim, karaciğerim, apandistim hepsi yorgun. Ama en çok da ruhum. Ruhum internette gezinirken bu resmi gördü. İmdaaat diye bağırdı: bana ne ben buraya gitmek istiyorum diye tepiniyor. Kendileri burda akşam üstü oturup, soğuk soda içerek kitap okuyacakmış. Dur dedim, şimdi olmaz dedim, ders çalışmak lazım dedim. Laf anlamıyor. Ama buraya da gidilir hani. Mis gibi duş alınmış, hafif esen rüzgar parfümünüzü dans ettiriyor bronz teninizde. O puf puf koltuklara şöööyle uzanılır. Zeugmanın paganinisi açılır, buz gibi soda kadehe doldurulur. Kadehin yanına limon dilimleri sıkıştırılır. Belki üzerine 2 yaprak taze nane atılır. Mevsim meyveleri tabağa doldurulur. Ve gözler denizde öyleceeeeeeeee durulur. Zaman durdurulur.
Yahu benim tatilim geldi.

18 yorum:

tutsak dedi ki...

Hadi o zaman niye duruyorsun ki...İşi gücü herşeyi bırak denize koş. Bir hafta sonu için bile olsa ruhunun sözünü dinle.
Sevgiler

umursamaz dedi ki...

benim de benimde..
gitmiyor bazen bazı seyler..

Belgin dedi ki...

Guguk sus, bak simdi benimkinide azdiracaksin sonra durduramiycaz:))
Sen abinin sözünü dinle, bir hafta sonu bile olsa git, biraz dinlen gel:)
Bu resimdeki yer neresi, gercekten cok güzel görünüyor, bakarsin kizlari toplar hepberaber kacariz, ne dersin:))
Sarilip öptüm güzel kusumu:)) Baskalari ne derse desin seviyom ben seni:))

guguk kuşu dedi ki...

Belgin yaaa, iyi fikir bi gün, hepimize uyacak tarihte kızlar burda toplansank (tabi bi de abimiz:)) Burası kaş be gülüm, evet karar verdim bi gün ne gün olur bilmem ama bigün böyle biyerde bulışalım. bak bu hayal iyi geldi bana şimdi. Ohhh bende öptüm güzel saçlımı.

beenmaya dedi ki...

bende gelicem yahu bendeeee :)))

guguk kuşu dedi ki...

@Pırıltılımcım, hakatten buaralar resmen kakalıyorum, itekliyorum, gitmiyo. gel şu tatil hayaline sen de katıl hep beraber kızlar gidiyoruz ya:)

nilüfer dedi ki...

"düş"süz bu düş olurmu?:D ama olmadi gidemezsen bu düşe, girmeyesin depresyona diye yaziyorum:D bir yol daha var;
tam merkezinde durmak, işte hep böyle bir tatildir,dışında fırtına kopar sen hep okyanustasındır, hem hep orada oldugun için dönüş depresyonu da olmaz:D

guguk kuşu dedi ki...

@mayacım valla ne güzel olur, kaş ve biz dostlar:)))))
@Düşüm benim, sensiz olur mu. Hayali bile güzel dimi? boşver ben garip biriyim illede gidicem gibi hayalini kurmam:) uff ya gitsem ne güzel olur gibisinden benim hayallerim. zaten içim mutlu olmasa bu hayali de bulup kuramazdım dimi:)

Belgin dedi ki...

Guguk bak aklima ne geldi, bizim Ela Kas´da zaten, biz toplanip Elaya misafir olalim:))

guguk kuşu dedi ki...

Hadi yaaa, boşver kızı yormayalım o bize uygun biyer ayarlasın ordan, hepimize uygun bi tarih bulalım, ayyyyy bak içim sevinç doldu, kaş çok güzel biyer.

lale kunt dedi ki...

off ne güzel bi foto o öyle canım tatil çekti benim de...

guguk kuşu dedi ki...

tamam o zaman cadıcım, seni de listeye ekliyoruzzzzz. Tatili gelenler ve tutamamakta olanlar, kaçırdı kaçıracaklar listesi:)

özii dedi ki...

Böyle mi anlatılır guguk kuşum . ah bende orda olsam daha ne isterim . Bu arada mesajını aldım bende :))

guguk kuşu dedi ki...

qee seni de ekleyelim listeye o zaman. Tatili gelmişler listesi:) canım yaa ben inanıyorum bigün şöyle deniz kenarı bi yerde buluşucaz biz.

Evren dedi ki...

ben neden gelmiyorum ki anlamadım. hem benim tatilim geldi hiç gitmiyor bu aralar :)

guguk kuşu dedi ki...

@gelmemek olur mu evrencim, bu tatil hayalini hepimiz kafamızda iyice canlandırıcaz, herşey hayalen hazır olduğunda mutlaka gerçekleştiricez. Aynen benimki de hiç gitmiyor valla, aklım beş karış havada:)

Zeugma dedi ki...

Kaç gündür yorgun, miskin, uykusuz,bedbaht bir biçimde pinekliyorum. Canım hiçbir şey istemiyor..Arada anamı hatırlayıp neden beni doğurduğunu sorguluyorum (ciddiyim)..

Tek çare tatil köyü..
Evet bilmişsin canım Gugukum..Alkışş !!!!Hemen gitmeli..Madem şimdilik hayal,Hawai adalarında falan gerçekleşsin bu.
Paganini'mizi de açarız.Elimizde kokteyller..
Oyy oy..Fazla geldi bana bu hayal..
Ama hayali bile güzeldi.
Seni seviyorum Gugukcuğum :)
Sevgilerimle...

guguk kuşu dedi ki...

@kesinlikle zeugmacım, öyle bir tatil köyü olmalıki, spalar, masajlar, sağlıklı beslenme.....deniz, orman...... bu paganini de herşeye yakışıyor be. Faqzla gelmesin kuşum, ben olacağına inanıyorum işte orda tanışacağız. heyyy çok güzel olacak. ben de seni seviyorum canımmmmmm.