14 Nisan 2009 Salı

EGOSAL İMAJİNASAYONLAR


Nedir bu egonun elinden çektiklerimiz. Yahu insan kankasına bu kadar da yapmaz ki. Şunun şurasında yıllardır birlikte yaşıyoruz, her daim benden besleniyorsun. Kanımı kuruttun. Egonun da bi sınırı olmalı canım....Ne hallere düşürdün bizi. Nasıl da inandırıcı kandırmaların. Bir olayı, bir kişiyi allayıp, pullayıp nasıl da bambaşka sunuyorsun önümüze. Valla pes, helal olsun sana.

Amaaa, bu arada, maymunun gözü açıldı. BENi de hiç hafife alma. Sobelendin bi kere artık. Seni izliyorum:)

16 yorum:

Unknown dedi ki...

fazla bişey anlamama hakkım var dimi? kafam karışıkta :)

Ful yaprakları dedi ki...

:)))aferin canım kanma bu egosantriklere:)

foodbynil dedi ki...

hehehe haklsısın kuşum haddini bilsin şu ego hümanist bütün taraflarımızı yedi bitirdi.Bende senin peşindeyim arkanı kolluyorum kuşum gittiği yere takipleyelim aaaa nedri bu yahu?

Belgin dedi ki...

Kiz guguk, bu ne bicim baslik, okurken dilim dügümlendi:))
Gel cöz bakalim simdi bunu:))

Evren dedi ki...

bir keresinde egosantrik bir adama aşık olmuştum da anlayıncaya kadar kendimi az sanırdım anladığımdaysa fazla olduğumu gördüm :)))

guguk kuşu dedi ki...

-Canım semem benim, bir veremli olarak senin herşeye hakkın var:) o kadar ilaçiçsem benim de kafam karışır.
-Ne kancam fulüm, ben artık görüyom onların blöfleri, hem bende kare as var (ne dedim ben ya, en büyüğü kare asmıydı)
-hadi canım sende, güzel saçlım, kadınların dili düğümlenir mi hiç?
-aynen evrencim, insanı nasıl da ikna ediyorlar, bööle ağzı açık ayran delisi gibi bakıp kalıyosun onlara.
-hahhayytt, hakkaten perikızıcım, onların besinleri hümanizm, yiyip yiyip balon gibi oluyorlar.ohh sende yanımdaysan sırtımız yere gelmez artık (şştt senin kurbaalar nasıl?)

tutsak dedi ki...

Neyse vazgeçtim... tam diyordum ki''........'' biri bana seslendi ''......uyma yoksa yanarsın'' ben de dedim ki ''ben zaten yanıkım, yanıka yangın ne yapsın'' E ye GO de ki gitsin İMA ettiğin JİN leri AS maksa YÖN ünü belirle ve yürü. Ya deli deli saçmalamadan daha fazla banlayın beni de gideyim.
Sevgiler

Zeugma dedi ki...

Ahaha :)))
Tıpkı ben..Aynısı..
Birine tıpkı senin gibi çok feci kızıp ''Cesaret'' başlıklı bir post girmiştim..
Anladı ve çıldırdı..hem de çok feci:)

Helal sana gugukum..
Ne çok benziyoruz biz senle sahi :DD

guguk kuşu dedi ki...

-Tutsakcım, aşkolsun, ne deli saçması, nerden aklına geldi bu benzetmeler çok hoş valla. bakış açın çok hoşuma gitti.
-zeugmacım, bu blogların en güzel yanı ruh benzerlerini bulmak zaten. Ne güzel bir şans seninle tanışmak.

özii dedi ki...

İzlemeye devam et ve göz açtırma bu sefer. Ama bize de ayrıntı ver . Bu arada özlendiniz , sohbet yarım kaldı yahuu...

Zeugma dedi ki...

O şans bana ait sevgili gugukcuğum :)
Seni çok sevdiğimi bil lütfen..
Sevgiler...

guguk kuşu dedi ki...

@öziicim, bi kere sobeledin mi onu, tamam, arada bir kaçamak yapsa da bundan sonra elimde, işi var benle. bende özledim valla.
@zeugmacım, :). muck

sufi dedi ki...

Oh oh buralarda neler oluyor böyle iltifatlar sevgiler falan hııı? Egom çok zedelendi doğrusu, tespih mi sallasam dıtdıtlayıp dürtsem mi sizleri BEN de burdayım mı desem? Yoksa egomu alıp başka yöne mi gitsem?Ben onun başını okşarım ya o da ona yeter belki.sufi saja da artık artist oldu oh yaaaa!Bu gün habertürk gazetesinde göründü.Bununla idare edelim biz ne yapalım.Sevgiler hepinize.

guguk kuşu dedi ki...

@AA suficiiim kutlarım, hangi yazın? boşver egonu yaaa, o star adamı, sen bize takıl. Sufi unutulur mu hiç? öptüm seni tontinim.

foodbynil dedi ki...

kurbalar son derece doğurgan cıktı :D

foodbynil dedi ki...

mıncırdım kaçtım :D