30 Nisan 2009 Perşembe

KENDİ MAYININIZ DONMUŞ YÜREKLERİNİZDE


Acımıyorum artık sizlere. Cahilliğinizin pençesinde, etrafa saldırıyorsunuz. Gözleriniz kör, yürekleriniz donmuş nefretten. Sanrılarınız acınası: kurban görüyorsunuz kendinizi. Aslında kendinizin kurbanısınız yalnızca. Türkiyenin her yeri aynı, insanlar kendi imkanlarını kendi yüce yürekleri ile yaratıyor. Sizin içiniz yalnızca kin, nefret dolu. Bekliyorum.......Sizin kendi mayınlarınız, kendi donmuş yüreklerinizde: kin ve nefretiniz. Gün be gün artacak.......ve bir gün kendiniz çekeceksiniz pimini, bitirecek sizi mayınlarınız. İçinizde büyüyen nefretle öyle modifiye olacaksınız ki, insana dair hiç bir geniniz kalmayacak ve birbirinizin etini yer duruma geleceksiniz. Arkanızdan ağlayanlar olmayacak, hepinizin pimi aynı anda çekilecek. Ağzından köpükler saçarak, vahşice saldırıyorsunuz haçlılar gibi. Öldürmek mutlu ediyor, içinizdeki canavarları. Çocukları ağlatmakla kahkahlarınız yükseliyor. Taa arşa deyiyor. Ama arş bu kahkahaların kirliliğinin farkında. Her dalganın çarptıktan sonra geri dönüşü gibi, geri dönecek bu kahkahalar size, acı olarak. Acınası haliniz... ama ben artık size acımıyorum. Ve bir Türk annesi olarak hiç affetmiyorum.

18 yorum:

beenmaya dedi ki...

yazık gerçekten çok yazık diyecek başka bir söz bulamıyorum

Unknown dedi ki...

keşke öncelikle üzerlerindeki kol-kanat çekilse de, biz de mayınların patlamasından zevk alır olsak... yüreklerindeki donmuş mayınların...
niyette kalıyor hep, bişeyler yapabilsek keşke...

guguk kuşu dedi ki...

Tanrının laneti onların üzerine mayacım, ben biliyorum, eminim

guguk kuşu dedi ki...

@zaman seme sadece birazcık zaman.....birşeyler yapabiliriz, vatanımıza layık Türk vatandaşları olabiliriz. Hernerede ne iş yapıyorsak hakkıyla yapabiliriz, resim çiziyorsak daha özenli çizebliriz, çöp topluyorsan daha özenli toplayabiliriz,........

Ateş Böceği dedi ki...

Lanet olsun yüreğinde sevgiyi taşımayan yüreklere acımak bile bir tepki göstergesidir ve bu duygu çok insanidir acımıyorum bende onlara hiç bir duygumu haketmiyorlar nefreti bile haketmiyorlar omurgasızlar böcek gibi gece karanlığında yaşamaya her daim mahkum olacaklar vay ki vay hallerine ...

guguk kuşu dedi ki...

@evet ateş böceği, hep gece karanlığında, ışığa hasret yaşayacaklar. köstebekler gibi. kaçarak göçerek. onun bunun artıkları ile. vatansız kalacaklar hep. çünkü ellerindeki gül gibi vatanın kıymetini bilmedikleri için. hep bayraksız marşsız kalacaklar. hep sevgisiz kalacaklar. onlar birbirleri için bile ağlayamaz. yürekleri donmuş nefretle.

öykü dedi ki...

Bı ınsan grubu dusunuyorum kı
bu ulkede yasıyor bu ulkenın topraklarından faydalanıyor..Bu ulkenın nımetlerı ıle buyuyor
sonra bu ulkeye ıhanet edıyor..
Cocuklarımızı gencecık fıdanlarımızı yoketmeye calısıyor.. yzıklar olsun:(

Belgin dedi ki...

Guguk kusum, onlari köstebeklere benzetmekle bence köstebeklere haksizlik ediyorsun, onlarin yaptigini hic bir hayvan yapmaz, onlar icin bir isim bulmakta bile zorlaniyorum. Allah versin cezalarini...

Adsız dedi ki...

tüm yüreğimle katılıyorum guguk kuşu sözlerine.bu alçaklar hakkettikleri gibi cezalandırılacaklar.

nilüfer dedi ki...

zihin ki özüne, maneviyata yabancılaşmış, akıl ki felsefede boğulmuş,ideoloji ile yorulmuş, düşünce ki günlük siyasetle hamur olmuş, kalp ki o hepten dünyanın içinde sersem sepet olmuş belki de yokolmuş ve o, özünden öte giden arzuları,istekleri, hırslarının oyuncağı olmuş, hayat oyununda oynuyor,şimdilik sonuçlarını görmüyor ama sonuçlardır sebepleri yaratan...

guguk kuşu dedi ki...

@canım düşüm, diyecek bişey kalmamış artık senin sözünün üstüne, bekleyelim görelim, mevalam neyler......
@kamikaze, yüreği hala yürek gibi çalışan herkes bence aynı fikirde , cezalandırılacaklarından eminim bende.
@evet onlar hiç bişeye benzemenz yaratıklar, yüreğinden sevgileri alınmış, insan kılığından çıkmış ŞEYLER.
@ne yaman çelişki dimi güzel gözlüm, karşılığı çok ağır olacak, Nuh tufanı gibi

özii dedi ki...

Hep neye kızarım biliyor musun? Ölmesi gerekenler onlarken neden masumlar? Nasıl bu kadar vicdansız olabilirler anlayamıyorum . Kalp yok , beyin yok o yüzden sanırım.
Dilerim dediğin gibi tez vakitte pimlerini çekerler , çok canlar yandı çok...

guguk kuşu dedi ki...

@bekle öziim sadece bekle.....biz onlara hiç bişey yapmayacağız, Türk Milleti katil değildir. Onlar birbirlerini yiyecekler çiğ çiğ, onlar işte böyle bir topluluk, sefaletleri tepelerine çökecek. Katlettikleri gencecik yüreklerin acısı boğacak onları, ben eminim. Allahın adaletinden hiç şüphem olmadı.

khaos dedi ki...

Efenim acınmaz bunlara..
Acınacak hale düşüyor insan sonra..
Soysuz bunlar..
İnsan değil..

tutsak dedi ki...

Canım kardeşim yazına yorumla değil Yazıyla cevap verdim. Dilerim 1977 deki olayları protesto edelim derken yarın bir daha protesto edilecek olaylara gebe olmaz.

guguk kuşu dedi ki...

az önce okudun abicim. neolur sağ duyulu olalım. daha fazla üzülmeyelim. biliyorum bu katillerin sonu bizim elimizden omayacak, kendi kendilerini mahfedecekler ve pis kanları şanlı Türk tarihini lekelemeyecek. Güzel şeyler diliyorum.

MAVİ UMUT dedi ki...

Keşke ve inşallah diyorum..ama öyle olacağını sanmıyorum..şöyle bir bakarmısınız dünyaya, medeniyet, insanlıkmı çoğalıyor, vahşet ve çirkinliklermi çoğalıyor. Kötü bir değişim yaşanıyor, nasıl düzelir diye düşünüyorum ama zor gibi geliyor bana..sanki iyi bir temizlik yapıp sonra yeni doğan tüm çocukları büyük bir şefkat ve özenle yetiştirip dünyanın çehresini değişitirmak lazım..ama bu da olabilirmi sizce.
Kötü bir çaresizlik bu..ben çocuklarımı iyi yetiştirmeye çalışıyorum ama bir yerlerde birileri çocuk yapıp sokağa salıyor, umursamamaya üç kuruşluk hayatını öyle boş boş yaşama çabasına giriyor. Eskiden böyle değildi, sanki artık birçok insan anında ölürüm öldürürm moduna giriyor, yaşatmak güzel etmek, var etmek gibi kavramları unutuyor.
8olerden beri olanları biliyorum ben, ve görüyorumki hala bazı şeyler, şehitler hiç değişmiyor, aptalca şeyler peşindeki kör cahiller bir türlü yok olmuyor, yok ediyorlar hala..yazık...

guguk kuşu dedi ki...

@benim kedni adıma yapabileceğim tek şey çocuklarımı iyi yetiştirmek, onlara gerekli eğitimi verebilmek ve kendi işimi en doğru şekli ile yapmak. Bunun dışında savaşamam ya da birini öldüreme, doğru olmadığı için değil, yapamam, sinek bile öldüremem. Herkesin bir görev, var sanırım bu evrende.